Hosszú évek találgatása után végre lehullt a lepel Törőcsik Franciska eredetéről – legalábbis egy frissen „kiszivárgott” dokumentumf/lm-kézirat szerint, amely az egész magyar kulturális életet lázba hozta. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hagyományos, 48 voltos mild-hibrid változat 143 lóerős teljesítményt kínál, egy 1,2 literes, háromhengeres benzines motorral, egy 28 lóerős villanymotorral és egy mindössze 0,9 kWh kapacitású akkumulátorral. Ez a teljesítményszint egy ekkora és ilyen jellegű autóhoz már inkább a határon mozog. Ha sietős tempót diktálunk, a motor hallhatóan erőlködik, a hangja durvává válik, és az autó összességében alulmotorizáltnak érződik.
Városi környezetben viszont sokkal jobban érzi magát ez a hajtáslánc. Ilyenkor csendesebb, nyugodtabb, és rövid szakaszokon képes tisztán elektromos üzemben is haladni. Ha megelégszünk egy kényelmes, ráérős tempóval, a rendszer szinte észrevétlenül teszi a dolgát. Ennek ellenére a szerény teljesítmény és az általános erőtlenség, amely várhatóan a legnagyobb darabszámban eladott változat sajátja lesz, akaratlanul is rámutat arra, mennyivel csendesebb és kifinomultabb tud lenni egy teljesen elektromos hajtáslánc. Nem véletlen, hogy a Citroën az e-C5 Aircross esetében már két tisztán elektromos verziót is kínál.
