Egy váratlan fordulat kavarta fel a hazai bu/v/r/letet: egy kiszivárgott, régi irat alapján fény derült arra, hogy a népszerű énekes, Tóth Gabi nem azzal a névvel látta meg a napvilágot, amelyet ma az egész ország ismer. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A vontatási képesség hasonlóképp visszafogott: a dízel Hilux 3,5 tonnáig képes utánfutót húzni, míg a BEV változat legfeljebb 1 600 kilogrammot vontathat fékezett utánfutóval. A Toyota szerint azonban ez a kapacitás bőségesen elég azoknak a vásárlóknak, akiket az elektromos modell célcsoportjaként határozott meg, és akik számára a nagy nyomatékú, csendes és zéró emissziós üzem sokkal fontosabb, mint az extrém vontatási teljesítmény.
Mivel a Hilux EV szakított a dízelmodellek bonyolult, mechanikus differenciálzárjaival és terepváltóival, jelentősen kevesebb olyan alkatrészt találunk benne, ami klasszikus értelemben elromolhatna. Ez persze azt is jelenti, hogy ha valahol terepen mégis probléma adódna, egy laptop nagyobb segítség lehet, mint egy hagyományos szerszámkészlet – az elektromos hajtáslánc finomabb és szoftveralapú rendszereit ugyanis nem villáskulccsal kell karbantartani. Ennek ellenére a Hilux több mint ötven éve építi legendás megbízhatóságát, és mivel az elektromos BEV-változat is a jól bevált előző generáció műszaki alapjaira épül, a futómű és a hajtásrendszer szempontjából nem várhatóak drámai meglepetések.
