Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Kiderült valójában miért esett ki az erkélyről a 16 éves fiú!

Posted on 2025.08.12.

Tragédia történt Sopronban: egy 16 éves fiú zuhant le a negyedik emeletről. A mentők hiába értek percek alatt a helyszínre, nem tudták már megmenteni a fiút. Messziről virít az egyik soproni lakótelepi épület negyedik emeleti, foghíjas, törött erkélye.
KIDERÜLT MIÉRTESETT KI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

Ez is érdekelhet:

A Plus felszereltségre való frissítéssel egy nagyobb, 9‑hüvelykes érintőképernyőt kapsz a Citroën Connect Nav infotainment rendszerével, továbbá három év hozzáférést a márka Connected Navigation Pack szolgáltatásaihoz. A csúcsmodellek közé tartozó Max felszereltség pedig magába foglalja a felülről néző tolatókamerát (top-down reversing camera), a 17‑hüvelykes könnyűfém felniket, illetve a kulcs nélküli nyitást és indítást (keyless entry and start).

A Citroën C3 Aircross bátran felveszi a versenyt számos jól ismert kis SUV típussal, mint például a Ford Puma, Nissan Juke, Toyota Yaris Cross, Dacia Duster vagy Renault Captur, sőt versenytársnak számítanak vele a Stellantison belüli testvérgyártók modelljei is, így a Peugeot 2008 és a Vauxhall Crossland.

Egy korábbi hosszútávú tesztben 2018‑ban Dawn Grant kipróbálta a korai, még facelift előtti változatot, a Flair csúcsfelszereltségű modellt közel 8 000 km-en át (5000 mérföldet), és azt a búcsút keserédesnek találta, mivel a modell kényelme még egy kedvenc karosszék elhagyásához hasonló élményt nyújtott. Hátrányként említette a lehajtható karfákat, amelyek váltásnál útban voltak, valamint a “tompa kormányzást és bukdácsoló viselkedést”, ami miatt gyakran visszafogottan kellett vezetni. Ugyanakkor a dizájn és a vibráló narancssárga fényezés – amely sajnos ma már nem elérhető – vonzónak bizonyult, a jól formált csomagtartó pedig rendkívül praktikus volt, kényelmesen elnyelte a nagyméretű bőröndöket a reptéri utazások során.

Motorok, menettulajdonságok
A Citroën C3 Aircross vezetése nem pusztán élvezet, de cserébe kényelmes és kulturált. Olyan érzést kelt, mint egy nagyobb C3-as – ami önmagában nem baj, mivel sok közösen használt alkatrészt alkalmaznak ugyanazon PF1 padlólemezre épülés miatt. Ez a technika nem a legkifinomultabb, gyökerei egészen a régi Peugeot 206‑ig nyúlnak vissza, mégis az évek során végzett fejlesztések révén tisztességes élményt nyújt, és a C3 Aircross megjelenése az egyik legjobb megvalósítás az eddigiek közül. Az úthibák hatása továbbra is bejuthat a kabinba, de az extra hasmagasságnak köszönhető rugózás jobb komfortérzetet biztosít, mint a sima C3‑nál. A tapadás meglepően jó, a stabilitás elfogadható, a testdőlés mértéke kezelhető – persze kanyargós utakon a Ford Puma sokkal határozottabb kanyartartással rendelkezik. A kormányzás ugyan nem túl informatív, de elég közvetlen ahhoz, hogy hozzászokj és ráépíts a vezetési stílusodra.

Pages: 1 2 3

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme