Kigyulladt a visegrádi Hotel Silvanus

Már megint Ismét kigyulladt a visegrádi Hotel Silvanus! Egy éve teljesen leégett, állami támogatással, vagyis az adófizetők pénzéből is felújították, megnyitották, most pedig ismét tűz ütött ki. Több nyugdíjas csoport is érintett volt! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Stonic egy mutatós autó. A Kia maga is elismeri, hogy a modellt szándékosan úgy formázták, hogy széles körben tetsszen, ellentétben például a megosztó megjelenésű Nissan Juke-kal.
A Stonic formavilága nagyban merít az előző generációs Sportage dizájnjából, és jól illeszkedik abba a formatervezési irányvonalba, amelynek mentén a Kia olyan merész modelleket dobott piacra, mint az EV6 és a nemrég bemutatott EV9 SUV. A 2021-es enyhe ráncfelvarrás során a Stonic formái kissé finomodtak; átszabott lökhárítók és módosított fényszórók is frissítették a megjelenést. Ennek eredményeként a Stonic ügyesen ötvözi az SUV-k és a ferdehátú modellek formajegyeit, ami – legalábbis a tesztelő szemével nézve – különösen háromnegyedes hátsó nézetből mutat jól.
Összefoglalva: a Stonic olyan autó, amit észreveszel az utakon – különösen, ha a tesztautóhoz hasonlóan „Honey Bee” sárga színben pompázik, ami – ha szabad így mondani – még inkább „csípőssé” teszi a megjelenését.
A felszereltségi szintek kínálata is jól felépített: az alap Stonic 2 szinttől indul, a középső GT-Line a következő lépcső, a csúcsot pedig a GT-Line S képviseli – a tesztelt példány is ez utóbbi volt. A GT-Line választásával nagyobb könnyűfém felniket, klímaberendezést és hátsó parkolószenzorokat kapunk.
A fűthető ülések – amelyek kiválóan működnek – és a fűthető kormánykerék a GT-Line S szinthez tartoznak, emellett további vezetéstámogató rendszerek is járnak, például a holtérfigyelő, a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, illetve a DCT duplakuplungos váltóval szerelt változatok esetén az adaptív tempomat is elérhető.
Leave a Comment