Kigyulladt a távolsági Volánbusz

Hatalmas lángokkal égett egy busz az M3-as autópályán tegnap délután. A jármű egyik pillanatról a másikra kapott lángra, egyelőre ismeretlen okokból. A távolsági busz a Nyíregyháza felé vezető úton haladt, amikor Mogyoródnál kigyulladt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új Clio 2024-re karcsúsított modellkínálattal érkezik: egyetlen tisztán benzines motorral és egy hibrid hajtáslánccal. A Renault eredetileg úgy tervezte, hogy a Cliót az Egyesült Királyságban kizárólag hibridként forgalmazza, de nemrégiben egy olcsóbb, tisztán benzines változatot is bevezetett.
Ez válasz volt a kormány azon döntésére, hogy 2035-re tolja ki a belső égésű motorral szerelt autók értékesítésének tilalmát, valamint az árak mérséklésére az életviteli költségválság közepette – de nem nehéz átlátni a Renault taktikázását sem, amellyel igyekszik betölteni azt az űrt, amit a Fiesta távozása hagyott a „benzines szupermarket” szegmensben. És hát, jól is tették.
A kínálat alapját a TCe 90 jelenti: egy 1,0 literes háromhengeres benzinmotor, amely 88 lóerőt és 160 Nm nyomatékot nyújt. A 0–100 km/h gyorsulást 12,2 másodperc alatt teljesíti, végsebessége 180 km/h – de a legtöbb vásárló számára fontosabb a takarékos, 5,2 l/100 km-es fogyasztás.
A kínálat csúcsán a Clio E-Tech full hybrid 145 áll, 143 lóerővel és 144 Nm-rel. Természetesen ez drágább, viszont kicsit jobb teljesítményt kínál: a 0–100 km/h-s sprint 9,3 másodperc alatt megvan, és a kombinált fogyasztás 4,2 l/100 km.
Ez a hibrid hajtáslánc egy 1,6 literes benzinmotort és két elektromos motort kombinál, így összesen 143 lóerő és 205 Nm kerül az első kerekekre. Csak automata váltóval kapható. A LED fényszórók a Mégane modellből lehetnek ismerősek, az orr részen határozottabb légbeömlőt találunk, de összességében az új Clio hű maradt a DeZir tanulmányautó ihlette, negyedik generációs formavilághoz – és ez nem is csoda.
Leave a Comment