Kigyulladt egy utasszállító hajó

Drámai jelenetek játszódtak miután kigyulladt egy több mint 280 utast szállító komp. Július 20-án délután tűz ütött ki a fedélzeten. A lángok pillanatok alatt elborították a jármű egy részét, a pánik pedig elszabadult az utasok között. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha elsősorban a tér a fontos számodra, akkor a Citroën SpaceTourer remek választás lehet, mert bőven kínál belőle. Eredetileg áruszállítónak készült, ami érződik a robusztus felépítésén és a praktikus megoldásain, de a Citroën sokat dolgozott azon, hogy a durvább vonásait finomítsa. Az eredmény egy olyan jármű lett, amely kívülről is mutatós, tele van hasznos technológiával, és a belső ülések rugalmas rendszere révén nem is igazán tűnik furgonnak.
Persze vannak kompromisszumok is, főleg ha más nagyobb, hét- vagy nyolcszemélyes családi autókkal vetjük össze. Az egyik hátrány, hogy az utazási komfort nem mindig tökéletes – különösen akkor, ha a jármű hátuljánál nagyobb bukkanókra hajtunk rá. Ilyenkor az autó fara hajlamos nagyokat ütni, főleg, ha meg van pakolva. Emellett a kabin zajszintje is magasabb lehet a kelleténél, főként autópályán vagy nagyobb sebességnél. A 2.0 literes BlueHDi 150 lóerős dízelmotor ugyan viszonylag csendesen működik, de a menetszél és az útzaj így is erőteljesen hallható, ha gyorsan megyünk.
A legkisebb változat, az XS méretű SpaceTourer akkor is korlátozott lehetőségeket nyújt, ha mind a hét vagy nyolc ülőhelyet használjuk, ugyanis ilyenkor a csomagtartó alig kínál helyet. Ettől függetlenül az autó alapvetően meglehetősen jól használható, ár-érték arányban pedig kifejezetten kedvező. Hosszabb utakon, sima főutakon vagy autópályán kellemesen utazható, és az utasok általában elégedettek lesznek vele. Nem luxusautó, de praktikus, strapabíró és sokoldalú – ideális lehet nagycsaládosoknak vagy azoknak, akik gyakran szállítanak több embert, esetleg sok csomagot.
Kanyargós utakon a nagy Citroën SpaceTourer meglepően stabilan viselkedik, nem érezni azt a „lebegős” ringatózást, ami gyakran jellemzőbb a lágyabb rugózású egyterűekre, például a Volkswagen Caravelle-re. Érezhető ugyan, hogy a jármű súlya megmozdul a szorosabb kanyarokban, de a helyzet sosem válik igazán bizonytalanná vagy zavaróvá – az autó összességében jól uralható marad.
Leave a Comment