A hiba pontos okát a BKV szakemberei vizsgálják! Budapesti Közlekedési Központ tájékoztatása szerint a villamos a történtek után nem közlekedik a Budafoki út / Dombóvári út és a Kelenföld vasútállomás M megállók között. A kimaradt szakaszon pótlóbuszok szállítják az utasokat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha a Spring az olcsóbb, gyengébb tapadású abroncsokkal van felszerelve, és egy kicsit túl bőkezűen bánsz amúgy is élénk gázreakciójával, meglepően könnyű kipörgetni az első kerekeket induláskor – még száraz aszfalton is. Ezek a gumik ráadásul nem sokat segítenek egy olyan autón, amely alapból sem bővelkedik kormányzási visszajelzésekben, így a Spring vezetése ilyenkor még távolságtartóbb, bizonytalanabb érzetet ad.
Mindezek mellett egy kanyargós úton a lendület megtartásával mégis egészen élvezetes élményt nyújt. A karosszéria dőlése jól érezhető, ami segít megállapítani, mikor érik el a kerekek tapadási határukat – ez pedig ennél az autónál eleve alacsonyabb szint. Amikor a határhoz közelít, a Dacia meglepően neutrálisan reagál, elsősorban azért, mert a menetstabilizáló elég határozottan beavatkozik, és gyakorlatilag teljesen elveszi az esetleges csúszás esélyét.
