A javaslat szerint: Minden háztartásnak, amely legalább egy nagykorú magyar állampolgárt foglal magában, köteles lesz kutyát vagy macskát tartani. A házi kedvencek tartása államilag támogatott lesz: a kormány havonta 10 000 Ft kedvenc gondozási támogatást biztosít az állattartóknak.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën Berlingo haszongépjármű egyik legnagyobb előnye a praktikus raktere, amely még a kompakt L1-es változatban is elég széles ahhoz, hogy két szabványos Euró-raklapot befogadjon – természetesen a megengedett terhelhetőség és a tengelyterhelés figyelembevételével. Ennek legfontosabb oka, hogy a hátsó kerékjárati ívek között is elegendő a belső szélesség ahhoz, hogy a raklapok oldalról ugyan nem, de hátulról gond nélkül beférjenek. Bár az oldalsó tolóajtó nem elég széles ahhoz, hogy egy raklapot is át lehessen rajta emelni, ez a gyakorlatban nem jelent problémát, hiszen a hátsó ajtókon keresztül kényelmesen elhelyezhetők a rakományok.
A hosszabb tengelytávú, L2-es modellek még praktikusabbak, hiszen alapkivitelben két oldalra nyíló tolóajtóval rendelkeznek, így a pakolás még rugalmasabbá válik. A hátsó ajtók esetében kétféle megoldás közül lehet választani: az aszimmetrikus, kétszárnyú ajtó az alapváltozat, amely 180 fokban nyitható, ezáltal rakodásnál nem zavarják a nyíló ajtók a pakolást. Alternatív megoldásként választható egy felnyíló hátsó csomagtérajtó is, de a legtöbb vásárló az oldalsó nyitású ajtók mellett marad – főként a rakodási praktikum miatt.
Egy opcionálisan rendelhető tetőnyílás is elérhető, amely lehetővé teszi a hosszú tárgyak – például létrák – szállítását a raktérből kinyúlva, anélkül hogy az ajtókat nyitva kellene hagyni. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez a megoldás nem érhető el olyan változatoknál, ahol a jobb oldalon is van tolóajtó, így a konfigurálásnál érdemes előre átgondolni a prioritásokat.
