Lagzi Lajcsi rosszul lett a Szerencsekerékben!

A Szerencsekerék legutóbbi adásának sztárja Galambos Lajcsi volt, aki először elmagyarázta, nem szereti, ha Lagzi Lajcsizzák, ugyanis azoknak az időknek vége, ma már Galambos Lajcsiként hivatkozik magára. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A két választható felszereltségi szint a Limited és a Touring. Már az alapfelszereltség része a 150 kW-os DC gyorstöltés lehetősége, a hőszivattyús fűtési rendszer, a 360 fokos parkolókamera, valamint a Subaru saját X-Mode elnevezésű, terepezésre optimalizált kipörgésgátló és vezetési rendszere. A magasabb, Touring szinthez ehhez képest 20 colos könnyűfém felnik, prémium audiorendszer, vezeték nélküli telefontöltés, műbőr kárpitok és üvegtető is jár, ezzel igyekezve prémium érzetet kelteni.
A Solterra alapját az új e-Subaru Global Platform adja – amit a Toyota e-TNGA néven ismer –, és amelyet a két gyártó közösen fejlesztett ki. Maga a dizájn is közös munka eredménye, amit jól tükröz az is, hogy a Solterra és a bZ4X szinte megszólalásig hasonlítanak egymásra. A különbségek inkább apró részletekben keresendők: más a fényszóró és a hátsó lámpa formája, kissé eltérőek az ütközők, és a Solterra orrán legalább jelképesen megmaradt egy hűtőrácsszerű kialakítás, míg a Toyota inkább a Teslákhoz hasonló, sima orrformát kapott. Ennek ellenére jogos a kritika: ha a Subaru valóban komolyan gondolta volna, hogy karakteres elektromos modellt szeretne létrehozni, talán nem ártott volna merészebben eltérni a Toyotától.
Műszaki szempontból a Solterra egy kétmotoros, összkerékhajtású EV, független felfüggesztéssel. Ellentétben a bZ4X-szel, itt nincs elérhető egymotoros változat. Hasmagassága 211 mm, ami valamivel meghaladja a Toyota 4WD bZ4X modell 206 mm-es értékét, és jóval több, mint amit az Audi Q4 e-tron Quattro (180 mm) kínál. Ez a magasabb kialakítás előnyt jelenthet könnyebb terepen: például rögös földutakon, saras mezőkön vagy sekély vízátfolyásokban.
A Solterra emellett rendelkezik elektronikus terepsegédekkel, például lejtmenetvezérlő rendszerrel és különféle vezetési módokkal. Azonban a gyárilag szerelt Bridgestone Alenza gumiabroncsok megegyeznek a Toyota verzióéval, vagyis nem kimondottan terepre szántak.
Leave a Comment