Legszörnyűbb BUSZ balesete történt

Ma Magyarország egyik legszörnyűbb BUSZ balesete történt pár perce! Utasokkal teli busz szenvedett balesetet a 4-es főúton,tűzoltók mentők a helyszínen! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Land Rover által megadott hivatalos fogyasztási adat a kombinált ciklus alapján 22,7 mérföld gallononként, ami nagyjából 10,4 liter száz kilométerenként. Ez az érték papíron talán nem tűnik kimondottan takarékosnak, de ha valaki óvatosan bánik a gázpedállal, és figyelmesen vezet, akkor ezt a gyári adatot valóban el lehet érni, különösen vegyes használat – azaz városi és autópályás közlekedés – során. A valóságban, egy néhány napos teszt alatt, ahol a vezetési körülmények folyamatosan változtak, sikerült 25 mérföldes átlagfogyasztást (ami körülbelül 9,4 liter/100 km) produkálni, és ha az autópályán kicsit lassabban haladtunk, akkor ez az érték akár 29 mpg-re (kb. 8,1 liter/100 km) is javult, miután lenulláztuk az útidőt.
Ez mind elsőre igazán figyelemre méltó teljesítmény egy ilyen nagy és erős SUV-tól, azonban ez az idill gyorsan megváltozik, ha a vezető úgy dönt, hogy kihasználja az autóban rejlő teljes potenciált. A motor ugyanis nem más, mint egy duplaturbós V8-as erőforrás, ami ha igazán meg van dolgoztatva, akkor a fogyasztás gyorsan lecsökken a 13-14 mpg körüli tartományba (azaz kb. 17-18 liter/100 km), és ha még egy kanyargós hegyi útra vagy netán egy versenypályára is elvisszük, akkor simán benézhet egy számjegyű fogyasztásértékek közé, ami akár 20 liter feletti értékeket is jelenthet.
A szén-dioxid kibocsátás is jelentős – a gyári adat 282 gramm kilométerenként –, ami azt jelenti, hogy az autó minden olyan kategóriában a legmagasabb besorolást kapja, ahol a CO₂-szint alapján határozzák meg az adókat vagy a fenntartási költségeket. Ez különösen igaz az éves gépjárműadóra, a céges autóként való használatra (BiK – Benefit in Kind), vagy épp azokra a városi parkolási engedélyekre, amelyek környezetvédelmi alapon működnek. Ezek miatt már most sejthető, hogy az autó fenntartása messze nem lesz olcsó mulatság. Valójában az üzemeltetési költségek könnyedén elérhetik vagy akár meg is haladhatják egy felső kategóriás luxus-SUV szintjét.
Leave a Comment