Lemondott Magyar hatalmas a dráma!

A job/ra át nevű köz/ssé/i oldal ezt a nyilatkozatot tette: ” A magyarországi Tisza Párt alelnöke, EP listavezetője a mai napon lemondott. Most egész Magyarország nem érti miről van szó! DE MI MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
Ez is érdekelhet:
Az Alfa Romeo Tonale-hoz készült PR-anyagok komoly erőfeszítéseket tesznek annak részletezésére, hogy pontosan hogyan és miért képes ez az autó „valódi Alfa-módjára” viselkedni az utakon. A gyártó hangsúlyozza a megerősített karosszériát és a külön hangolt futómű-geometriát, amelyeket kifejezetten azért alkalmaztak, hogy az autó egyszerre legyen élvezetesebben vezethető és kényelmesebb, mint a „legjobb versenytárs”. És bizonyos mértékig, illetve megfelelő körülmények között a Tonale valóban képes úgy viselkedni, mint a szegmens dinamikusabb szereplői közé tartozó modellek.
Az Alfa Romeo jellegzetes kormányműve itt is jelen van: gyors, kis ellenállású, rögzített áttételű – ami ugyan sportos karaktert kölcsönöz, de megosztja a tesztelők véleményét. Míg egyesek úgy érzik, hogy jól illik a Tonale karakteréhez, mások szerint inkább nyugtalan és túl könnyed hatást kelt egy magasabb építésű SUV esetében, így nem feltétlenül adja meg azt a határozott visszajelzést, amit sokan elvárnának.
A karosszériadőlés mindenesetre jól kordában van tartva, és kanyar közben ritkán lehet hiányérzete a vezetőnek oldalirányú tapadás vagy stabilitás terén. Az autó nem billeg túlságosan, és képes arra, hogy viszonylag semlegesen, kiszámíthatóan viselkedjen.
Azonban a mild hybrid (enyhe hibrid) hajtású változat viselkedésében nem érzékelhető igazi fürgeség, precizitás vagy az az ösztönös dinamizmus, amely egy valódi vezetési élményt nyújtó autóra jellemző lenne. Miután a Tonale „beharapja” a kanyart, nem mutat túl sok egyéniséget, és nem kínálja azt a közvetlen kapcsolatot, amit egy élményautótól várnánk. Még inkább csalódást kelt a plug-in hibrid (PHEV) változat, amelytől azt remélnénk, hogy az összkerékhajtás révén még kiegyensúlyozottabb és játékosabb lesz kanyarból kigyorsításkor. Ehelyett viszont az tapasztalható, hogy az elektromos hátsó hajtás és a belső égésű motor hajtotta első tengely között nincs tökéletes összhang. Mintha két külön világ próbálna együttműködni, de mindkettő a saját logikája szerint reagál a gázadásra – ennek eredményeként a Tonale PHEV kanyarban intenzív gyorsításnál inkább széthúzó, mintsem koherens élményt nyújt.
Leave a Comment