Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Ma hajnalban érkezett! Zalatnay Sarolta az egyik áldozat!

    BY admin2025.05.21.

    Zalatnay Sarolta napja békésen indult: lánya társaságában indultak el ebédelni egy budapesti étterembe. Ám kiléptek az ajtón, a zenésznőt már sorra érték a pofonok. Felfoghatatlan, ami vele történt – a rendőrségnek kellett közbelépni!
    MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Hyundai Bayon kényelmesen jár, és könnyű kezelhetőségével együtt valóban pihentető vezetési élményt nyújt. Csendes motorjaival és az általánosan sima futóművel sokak számára vonzó választás lehet, akik egy kisebb SUV-t keresnek.
    A 0-60 mérföld/órás gyorsulás és végsebesség
    A 1,0 literes motorok 99 lóerőt vagy 118 lóerőt kínálnak, és mindkét változat azonos, 172 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. A magasabb teljesítményű modellért körülbelül 700 fonttal kell többet fizetni, de mivel sok vásárló havi részletfizetéssel vásárol, ez nem tűnik túlzottan indokolatlannak.

    A motor csendes és nem tolakodó, mégis megfelelő teljesítményt nyújt. A 99 lóerős modell 0-100 km/h-ra 10,7 másodperc alatt gyorsul, míg a 118 lóerős változat 10,4 másodperc alatt. A duálkuplungos automata váltó 1 másodperccel megnöveli az időt az alacsonyabb teljesítményű modellnél, de a 118 lóerős változatnál nem jelentkezik ez a különbség.
    Mivel mindkét motor azonos nyomatékkal rendelkezik (1500 fordulaton), mindkét verzió hasonlóan dinamikus érzést ad alacsony fordulaton is, és nem szükséges magasabb fordulatszámra pörgetni őket, hogy megfelelő teljesítményt kapjunk. A végsebesség 180-185 km/h között mozog, attól függően, melyik modellt választjuk.
    A 48V-os enyhe hibrid rendszer bonyolultnak tűnhet, de valójában alig észlelhető különbséget okoz a hagyományos nem hibrid autókhoz képest. A rendszer teljesen észrevétlenül működik, és egy külön akkumulátort tölt fel, amikor lassítasz, az így nyert energiát pedig visszajuttatja az erőátvitelbe egy start-generátor motor segítségével, hogy növelje a hatékonyságot.

    Üzemanyag-fogyasztás, CO2 és fenntartási költségek
    A Hyundai Bayon viszonylag olcsón üzemeltethető, mivel az egyetlen elérhető motor egy takarékos, 1,0 literes enyhe hibrid benzinmotor, amely 99 vagy 118 lóerős teljesítményt kínál. Az enyhe hibrid rendszer egy 48V-os akkumulátorpakkot használ, amelynek kapacitása 1,56 kWh, és egy indítómotorral van összekapcsolva. Ez a rendszer a lassulás során nyert energiát újratölti az akkumulátorban, és ezt az energiát visszajuttatja az erőátvitelbe, hogy növelje a hatékonyságot. Bár nem teljes hibrid vagy plug-in hibrid, a vezetési élmény ugyanúgy érzi magát, mint egy nem hibrid autó, de a modern technológia segít fenntartani a lehető legnagyobb hatékonyságot.

    Previous Post

    Kész, vége! Döntöttek az idősek jogosítványáról!

    Next Post

    Gyászol a Gáspár család!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Ma érkezett a felfoghatatlan Tabáni Istvánról!

    H

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum