Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Magyar Péter „jól berúgott” – Mutatjuk!

Posted on 2025.07.09.

Legalábbis a Bors olvasója szerint. A Bors korábbi cikkében beszámolt arról, hogy Magyar Péter az előző héten Dél-Olaszországban pihent, ám a helyszínen tartózkodók elmondása szerint állandóan a mobilját kezelte idegesen. A szerkesztőség emailjére beérkezett üzenetben szintén utalnak arra, hogy a férfi nyugtalanul viselkedett a nyaralás alatt.
Az egyik olvasójuk szerint be is rúgott.
MUTATJUK A LEVELET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A biztosítási díjak várhatóan viszonylag magasak lesznek egy kis SUV-hoz képest, mivel a LBX a felszereltségtől függően a 23-as és 25-ös biztosítási csoportba esik. Pozitívum azonban, hogy ezt a költséget részben ellensúlyozhatják a hibrid alacsony fenntartási költségei.
A négykerék-meghajtású Takumi Design kivételével az összes LBX modell kevesebbe kerül, mint 40 000 font, így elkerülhető a 410 fontos éves VED (úthasználati adó) felár, amely a 40 000 font feletti listaárú autókra vonatkozik.
Értékvesztési adataink szerint a LBX három év vagy 36 000 mérföld után eredeti értékének 48–53 százalékát őrzi meg. Ez hasonló a Hyundai Kona értékeihez, amely 51–54 százalék közötti értéken marad ugyanebben az időszakban, de kissé csalódást keltő, hogy a sokkal olcsóbb Toyota Yaris Cross (Icon felszereltséggel) 55 százalékos értéktartással büszkélkedhet. Mielőtt azonban a Lexus LBX-et egy „felöltöztetett” Yaris Crossként könyvelnénk el, érdemes megemlíteni, hogy egyetlen karosszériaelemet sem oszt meg olcsóbb testvérével. Nehéz kitűnni a zsúfolt kis SUV-piacon, de az LBX prémiumabb benyomást kelt, mint sok konkurens, különösen, ha gyöngyházmetál fényezéssel (pl. Ruby vagy Sonic Cooper) választjuk.

Amint beülünk, a Yaris Cross-szal való rokonság teljesen feledésbe merül, hiszen az LBX beltere inkább egy kisebb Lexus SUV-re hasonlít. Az Urban kivételével minden változatban valódi vagy szintetikus bőrkárpit található, az utastér minőségi anyagokkal van borítva, az ajtókba hajló műszerfal és a puha habszivacsos betétek kellemes, prémium érzetet keltenek.
Az Urban felszereltség az LBX és a Lexus márka belépőszintű változata. Ennek megfelelően a felszereltség is szerényebb: szövetülések, kevesebb vezetéstámogató rendszer, nincs automatikusan elsötétedő belső tükör, nincs vezeték nélküli okostelefon-töltő és kimarad a hangulatvilágítás is.
Három középső Premium felszereltség érhető el (Premium, Premium Plus és Premium Plus Design), míg a csúcsot a Takumi és a Takumi Design modellek képviselik. Ezek valóban luxus érzetet kínálnak: 50 színű LED hangulatvilágítás, adaptív fényszórók, intelligens parkolássegítő – csak néhány az extrák közül.
Navigáció, hangrendszer és infotainment
Minden LBX modellben alapfelszereltség a 9,8 colos érintőképernyő, amely navigációs rendszerrel, hangvezérléssel és négyéves kapcsolt szolgáltatási előfizetéssel rendelkezik. Az OTA (over-the-air) frissítések támogatottak, míg a vezeték nélküli Apple CarPlay és a vezetékes Android Auto lehetővé teszi, hogy saját alkalmazásainkat használjuk. A Premium Plus és magasabb felszereltségi szinteknél egy 12,3 colos digitális műszeregység és head-up display is jár, bár ezek érintésérzékeny kormányvezérlői kissé nehezen kezelhetők – gyakran véletlenszerűen aktiválódnak, de a működéshez mégis kettős megerősítő nyomás szükséges.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme