Magyar Péter Kötcsén

A hétvégén Kötcsén tartott rendezvényt a TISZA Párt közössége Magyar Péter vezetésével. Az eseményre több ezer érdeklődő érkezett, ahol a pártelnök beszédet mondott, és új politikusokat is bemutattak. Új szereplők a pártban: MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden egyes Renault Rafale modell egy 1,2 literes, háromhengeres benzines motorral van felszerelve. Ez az alapvető erőforrás, amely minden kivitelben megtalálható, és az autó teljesítményének alapját képezi. A teljes hibrid változatban ehhez a benzinmotorhoz kapcsolódik egy elektromos motor is, amely az első kerekek meghajtásában segít, valamint egy másik e-motor is rendelkezésre áll, amely többféle szerepet is betölt: egyrészt képes besegíteni a benzinmotornak, amikor nagyobb teljesítményre van szükség, másrészt generátorként is működik, amikor az autó energiát termel vissza. A rendszer összteljesítménye 197 lóerő, amihez 205 newtonméter forgatónyomaték társul. Ez a kombináció lehetővé teszi, hogy a Rafale 8,9 másodperc alatt gyorsuljon fel 0-ról 100 km/h-s sebességre, ami tisztességes érték egy ilyen méretű autótól, de nem feltétlenül lenyűgöző.
Azonban, amikor hirtelen gyorsításra van szükség – például ha az ember lendületesen rálép a gázpedálra –, akkor a rendszer válasza nem azonnali és kifinomult. A benzinmotor ilyenkor egy durva, harsány hanggal lép működésbe, ami némiképp rontja a vezetési élményt, különösen, ha valaki egy prémium érzetű, kifinomult autót várna el. Ráadásul a gázadásra gyakran nem érkezik azonnali válasz – van egy kis késlekedés, néhány másodpercnyi habozás, ami abból adódik, hogy a belső égésű motor időt kér, hogy „felébredjen”, és ki tudja adni magából a maximális teljesítményt. Bár ez a fajta reakcióidő nem meglepő az ilyen típusú hibrid rendszereknél, mégis kissé csalódáskeltő egy olyan autóban, amelyet a gyártó prémium szintű modellként pozicionál.
Leave a Comment