Magyar Péter Nagyváradon

Tizenegy nap gyaloglás után Magyar Péter elérte nagyváradi célját. Az Egymillió lépés menetének részeként május 14-én indult el Budapestről, és azt vállalta, hogy mintegy 300 kilométert tesz meg gyalogosan a külhoni magyarokért. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia célzottan elektromos autói hármasával nevezik el modelljeiket, de ez nem jelenti azt, hogy a Kia EV3 a zászlóshajó EV9 harmada lenne. Bár nem kapja meg a hétüléses SUV 800 voltos architektúráját (ahogy az EV6 sem, amely a kettő között helyezkedik el), az akkumulátor-kapacitásból és a fedélzeti technológiából nem spórol.
Árban és méretben az EV3 hasonló a Kia meglévő belépőszintű elektromos autójához, a Niro EV-hez. A Niro továbbra is elérhető lesz mindhárom hajtásláncával (hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos), de a tisztán elektromos változat esetében a legtöbb vásárló számára az EV3 vonzóbb választás lehet a legtöbb területen – kivéve a belső tér méretét, ahol az elmarad a Niro EV-től.
A Kia EV3 ára alapesetben valamivel 33 000 font alatt kezdődik az Air felszereltségi szinten, amelyhez egy 58,3 kWh-s akkumulátor tartozik, és hivatalos adatok szerint 430 kilométeres hatótávot biztosít. Az 81,4 kWh-s akkumulátorra való frissítésért további 3 000 fontot kell fizetni, ami a legnagyobb hatótávolságot nyújtja az EV3 modellek között, 599 kilométerrel.
További 3 500 font felárért elérhető az EV3 GT Line, amely jelentősen bővíti a felszereltséget, és még 3 500 font pluszért már a GT Line S változat volánja mögé ülhetünk, amely jelenleg a csúcsmodell. Mindkét autó hivatalos hatótávja 559 kilométer, ami továbbra is az egyik legjobb érték az Egyesült Királyságban jelenleg elérhető elektromos autók között.
Az alapfelszereltség is bőséges, még az alapmodell esetében is: LED világítás mindenhol, automata fényszórók és ablaktörlők, fűthető külső tükrök, kulcsnélküli indítás, fűthető ülések, klímaberendezés, két darab 12,3 colos digitális kijelző, több USB-C csatlakozó, adaptív tempomat és 17 colos könnyűfém keréktárcsák.
A GT Line változat fekete fényes külső díszítéseket kap a lökhárítókon és a kerékjáratokon, vezeték nélküli okostelefon-töltést, csúsztatható középkonzol-tárolót, elektromosan állítható vezetőülést és digitális kulcsot, amelynek segítségével a telefonoddal nyithatod az autót.
A csúcsmodell GT Line S további extrákat kínál: napfénytetőt, szellőztetett első és fűthető hátsó üléseket, elektromos csomagtérajtót, head-up kijelzőt, Harman Kardon hangrendszert, 360 fokos kamerarendszert és távoli parkolást.
Később a Kia bemutatja az EV3 GT modellt is, amely egy nagy teljesítményű változat lesz, valószínűleg kétmotoros, négykerék-meghajtással, bár ennek a hatótávja valószínűleg rövidebb lesz, mint a jelenlegi modelleké. Jelenleg a kínálat mindegyike elsőkerék-meghajtású.
Leave a Comment