A Deák térről vonult a Hősök terére a Tisza Pártot támogató tömeg. Magyar Péter pártelnök a Hősök terén felállított színpadon mondja el ünnepi beszédét az ’56-os forradalom ünnepén, október 23-án. MUTATJUK A DRÁMAI KÖNNYFAKASZTÓ RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai iLoad formaterve egyértelműen „merész” jelzővel írható le a legjobban. Alapvetően ugyanazt a karosszériaformát osztja meg az i800-assal, amely nyolcszemélyes változatban készül, ám az iLoad crew-cab változatánál a hátsó oldalsó ablakokat masszív, szilárd lemezek váltják fel, és egy robusztus válaszfal választja el a vezetőfülkét a hatalmas raktérből. Ez kívülről még inkább egy klasszikus haszonjármű kinézetet kölcsönöz neki, ami – bár elsőre talán kevésbé vonzónak tűnik – valójában javítja a Hyundai megítélését. Míg az i800 sokak számára túlzottan kisbuszszerűnek hat, addig a crew van változat sokkal inkább egy célszerű, gyakorlati haszonjármű képét sugallja, amely a kültéri munkákhoz és igényesebb szállítási feladatokhoz is kiválóan megfelel. A csúcsmodellhez könnyűfém keréktárcsák is járnak, amelyek tovább növelik az iLoad megjelenésének karakterét, és azt az érzést keltik, hogy nem csupán egy egyszerű munkáseszközt szállító járművel van dolgunk.
Az iLoad legnagyobb erőssége a praktikusság. Az i800 egyik jelentős hátránya, hogy egyik sorban sem találunk összecsukható üléseket, ami egy családi vagy többutas járműnél meglepően korlátozó tényező lehet. Sőt, az ülések még ki sem szerelhetők egyszerűen, hanem speciális szerszámokra, például egy dugókulcs készletre van szükség hozzájuk – ez a rugalmasság hiányát még inkább súlyosbítja.
