Magyar Péterbe belekötöttek!

Abádszalókon vihar verte fel a vizet, mikor Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke felvételt tett közzé, amin egy férfi l/kö/i a párt biciklis tagokat! Majd or/íto/ik rájuk egy kerítésen keresztül. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az eladások évről évre emelkedtek, és csak 2024-ben több mint 47 000 darab talált gazdára – ezzel még a kategóriát korábban meghatározó Nissan Qashqai-t is sikerült megelőzni. A Sportage népszerűsége azonban nem korlátozódik az Egyesült Királyságra. Ez a családbarát, megbízható SUV világszinten is a Kia legsikeresebb modellje, így nem csoda, hogy a most megjelent ráncfelvarrott változat máris nagy figyelmet kapott. Az újdonságok között szerepel az autó orrának átdolgozott, karcsúbb, modernebb megjelenése, egy vadonatúj, letisztult belső tér a Kia legfrissebb infotainment rendszerével, korszerűsített hibrid hajtáslánc, valamint egy sokkal átláthatóbb felszereltségi struktúra.
Jelenleg a frissített Kia Sportage kétféle hajtáslánccal érhető el: az egyik a hagyományos, tisztán benzines változat, a másik pedig a teljes értékű hibrid (HEV), amely belső égésű motort és villanymotort is használ az alacsonyabb fogyasztás és a csendesebb működés érdekében. Cégautó-vásárlóknak, akik alacsony adózású plug-in hibrid (PHEV) megoldást keresnek, egy kis türelemre lesz még szükségük, mert a több mint 40 mérföld (kb. 65 km) tisztán elektromos hatótávolságot kínáló konnektoros hibrid változat csak az év későbbi szakaszában tér vissza a kínálatba.
Az árak 30 885 fontnál kezdődnek, ami alig magasabb, mint a kifutó modell esetében. A hibrid változat 34 425 fonttól indul, ami különösen figyelemre méltó, mert ez közel 2000 fonttal kevesebb, mint amennyibe korábban került. Mindkét változat három felszereltségi szinten érhető el: Pure, GT-Line és GT-Line S. A Kia ezzel egyszerűsítette a választékot, hogy könnyebb legyen eligazodni a különféle verziók között.
Ahogy korábban is, minden modell ugyanazt az 1,6 literes, turbófeltöltős, négyhengeres benzinmotort használja, amely önmagában 148 lóerős teljesítményt nyújt. Ez a motor alaphelyzetben egy egyszerű, hatfokozatú kézi sebességváltóval párosul az alapkivitelű változatban. Az általunk kipróbált, tisztán benzines prototípus azonban a választható hétfokozatú, duplakuplungos automata váltót kapta meg, amely simább váltásokat és kényelmesebb vezetést kínál – legalábbis elméletben.
Leave a Comment