A kora reggeli órákban több szemtanú látta, ahogy civil ruhás nyomozók jelentek meg Magyar belvárosi irodájánál. „Olyan volt, mint egy fi/mje/enet” mesélte egy helyi lakos. „Hirtelen több autó is megállt, kiszálltak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi Range Rover Evoque formaterve inkább evolúciós frissítésen esett át, mintsem radikális átalakuláson. A Land Rover úgy döntött, nem bolygatja meg azt, ami az első generáció óta kiválóan működött. A második generáció valamivel letisztultabb és kifinomultabb, mint elődje, és egyértelműen a nagyobb Range Rover Velar inspirálta, mind a lámpatestek formáját, mind a karosszéria simább, elegánsabb oldalvonalait tekintve. A süllyesztett ajtókilincsek modern megjelenést kölcsönöznek, a R-Dynamic felszereltség pedig egyfajta sportos karaktert ad az autónak a fekete és égetett rézszínű díszítőelemekkel, valamint a karosszériaszínű első lökhárítóval.
A keréktárcsa-választék széles, a felszereltségtől függően 18 és 21 col között mozog. A fényezések többségét visszafogott ezüst, szürke és fekete árnyalatok alkotják, ami jól illik az Evoque prémium, elegáns karakteréhez, de van néhány különlegesebb opció is, például a látványos Corinthian Bronze. Fuji White az egyetlen alapáras szín, a metálfényezések 705 fontért, a prémium metálfényezések pedig 970 fontért érhetők el. A paletta összességében a visszafogott eleganciát célozza, de elegendő változatosságot nyújt ahhoz, hogy mindenki megtalálja a személyiségéhez leginkább illő kombinációt.
