László Attila meglepetése!

„Nagyon szépen köszönöm ! Csodálatos zenét tettel le ismét az asztalra ! Minden tiszteletem a tiéd!” – írta egy másik rajongó. A dalt- YT-n tudod meghallgatni Bár tudnék így szeretni – címmel! Neked hogy tetszik?

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Grand Cherokee plug-in hibrid hajtáslánca egy 2,0 literes négyhengeres turbó benzinmotorból, amely 270 lóerőt és 295 lb-ft nyomatékot produkál, két elektromos motorból és egy 17,3 kWh (15,0 kWh használható) akkumulátorcsomagból áll.

A fő motor egy 134 lóerős, 195 lb-ft nyomatékú egység, amely az nyolcfokozatú automata váltóban található, a kuplungtárcsák és a fokozatok között. Ez hajtja az autót, amikor az EV módot választod, és lehetővé teszi a sebességváltásokat és az alacsony áttételű fokozatokba váltást, mintha benzines üzemmódban vezetnél.

Van egy 48V integrált indítógenerátor is, amely az motor elején található, 39 lóerővel és 44 lb-ft nyomatékkal. Elsősorban a benzinmotor indítására és leállítására szolgál, illetve a menet közbeni akkumulátortöltéshez, amikor az autó megáll és sebességben van.

Teljes töltöttséggel a teljesítmény erős. A 375 lóerő és 470 lb-ft összteljesítményével, valamint az elektromos motor segítségével, amely a nulláról indul, a 0-100 km/h gyorsulás mindössze 6,3 másodperc. Néha azonban a motor és a benzinmotor egy pillanatra nem tudják eldönteni, hogy melyik hajt, így a benzinmotor hallhatóan felpörög, és néha, kanyaros utakon jobb, ha saját magad veszed át a váltókezelést, ami nem okoz csalódást. Ha teljes gyorsulást kérsz, számíthatsz egy elég durva motorhangra is.

Azonban még akkor is, ha az akkumulátor negyed része van töltve, a teljesítmény észrevehetően csökken. A durva négyhengeres motor folyamatosan jelen van, gyakran magas fordulatszámon pörög, és csak átlagos teljesítményt és alacsony 20 liter/100 km-es fogyasztást eredményez. A váltó is meglehetősen darabossá válik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük