SÚLYOS Autóbalesetet szenvedett Gáspár Győző!

Az árok nemcsak a testi, de a lelki zuhanást is jelképezte. A baleset után kórház, majd elvonó következett: túl sok gyógyszer, túl kevés kapaszkodó. Az orvosok többféle mentális zavart is diagnosztizáltak nála, köztük bipoláris és borderline személyiségzavart. A mélypontot az is súlyosbította, hogy akkoriban felesége, Bea karrierje szárnyalt, míg ő háttérbe szorult. A hathetes bentlakásos terápia alatt Győző újraépítette önmagát – csendben, társai között, név nélkül, de egyre nagyobb belső erővel.

VIA Best

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Sport SV belső tere teljes ellentétben áll a Sport SVR-ben megszokott kontrasztos bőrökkel és agresszíven formázott sportülésekkel: itt gazdag, fényűző és meglepően változatos hangulat fogad.
Az első ülések sportos hatást keltenek, hiszen karbonvázas kialakításuk egyértelmű utalás a teljesítményre. A tágasabb utastér azonban jóval kevésbé koncentrál a hagyományos „sportos” elemekre, mint azt elsőre várnánk. Bár az SV jelvények láthatók, ez mindenekelőtt egy luxusautó belső tere – karbonbetéteket vagy Alcantarával borított felületeket alig-alig találunk, csak ha tudatosan keressük.
Bizonyos beltéri burkolatok szabadon választhatók, de a váltókonzol körüli fényes fekete műanyag nem kerülhető el – ami sokak számára visszatetsző lehet.
A JLR fizikai kezelőszervekkel kapcsolatos minimalista filozófiája jól érezhető. A középkonzol szinte üresnek tűnik, csak a váltókar és az indítógomb található rajta; még a vészvillogó gomb is el van rejtve a középső szellőzők között.

Mindez azonban nem teszi unalmassá a belsőt. A gyártó által csak „Body and Soul” (röviden Bass) néven emlegetett ülések több beépített hangszórót és rezgőegységet tartalmaznak, így ha akarjuk, kedvenc zenéink mély hangjai szó szerint átjárják a hátunkat (erről bővebben lent, a multimédiás rendszer résznél). Ha megnyomjuk a kormányon található SV gombot, az autó hangulata azonnal megváltozik: a digitális műszerek fenyegető vörös árnyalatot kapnak, és az autó lejjebb ereszkedik a futóművön.
Térkínálatban az SV az élmezőnyhöz tartozik: elöl és hátul is bőven jut hely felnőtteknek, a csomagtartó pedig nagy és négyzetes kialakítású, a magas tetővonalnak köszönhetően. Ezáltal hasznosabb, akár családi vagy praktikusabb felhasználásra is alkalmasabb lehet, mint sok SUV-kupé alternatíva.
A 13,1 colos Pivi Pro érintőképernyő teljesen mentes a fizikai gyorsgomboktól, így rendkívül sok funkciót kell egyedül lefednie – ezt azonban meglepően jól oldja meg. Az állandóan látható navigációs sávok és a HVAC (fűtés-szellőzés-klíma) csúszka-vezérlők egész jól használhatók – bár a fizikai tekerőgombok kevésbé lennének zavaróak és bonyolultak.
Az alapfelszereltséghez tartozó 29 hangszórós, 1430 wattos Meridian Signature hangrendszer már önmagában is lenyűgözően szól – és akkor még nem is kapcsoltuk be a Body and Soul üléseket. Mindkét első ülés két hangszóróval és négy transzduktorral van felszerelve, amelyek képesek fokozni a zene rezgését.
Többféle program közül választhatunk, például relaxációs vagy pulzusnövelő, vagy egyszerűen követhetik a zene ritmusát. Ezek az ülések azonban kissé újdonságként hatnak – a legtöbb tesztelő rövid idő után kikapcsolta őket, és senki sem érezte úgy, hogy valóban befolyásolták volna a „jóllétük” állapotát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük