Bizony ő is sokszor volt már céltáblája a viccelődésnek. Kollégái az eltelt évek alatt sok mindennel megviccelték már!
Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW / HOT
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi generációs Civic belső terében már történt egy jelentős előrelépés a korábbi modell és a percélt minőség tekintetében, de a Type R még mindig elmarad a Golf R szintjétől ebben a tekintetben – és valószínűleg a Seat Leon Cupra és a Peugeot 308 GTi is előrébb jár ezen a téren.
Bár az autó berendezéseinek és felszereléseinek meglehetősen nagy integritása van, és a bőrt és mesterséges suédot szépen használják helyenként, nem ez az a fajta belső tér, amelyet „prémium”-nak neveznél. Van benne egy technikai erő, de nem néz ki és nem is érezhető különösebben drágán kidolgozottnak.
Most már a második generációs Civic Type R-ről van szó, amely erőteljesen turbózott négyhengeres motort használ a régi atmoszférikus VTEC „üvöltő” motor helyett.
A motor 295 lb-ft nyomatéka – amely lélegzetelállító módon, 2500 rpm és 4500 rpm között, teljes erejében érkezik – változatlan maradt, míg a teljesítmény most már 316 lóerő 6500 rpm-en.
A stabilitás-ellenőrző rendszer lehetővé teszi, hogy a R+ módban hosszú kanyarokban éppen a semleges pozíció fölé csússzon az autó.
Bárki, aki arra számít, hogy a turbófeltöltés hiányt fog okozni a karakterben és a könnyedségben, kellemes meglepetésben lesz része. A Honda figyelemre méltó munkát végzett azzal, hogy egy „túlnyomott” hengerelrendezést (vagyis nagyobb fúvóka, mint a löket) alkalmazott, hogy egy pezsgő motort biztosítson, amely minden egyes alkalommal felvillan, amikor eléri a 7200 rpm-es piros vonalat.