Varga Attila a kórházi ágyáról posztolt döbbenetes képeket sínbe foglalt, bekötözött lábáról, és a következő szavakkal fordult követőihez:
„Minimum két hét kényszerpihenő… De jövök majd, ígérem…”
A tenyek.hu információi szerint a teljes felépülés akár hat hetet is igénybe vehet, rengeteg gyógytornával, mankóval és térdrögzítővel kísérve. A nézők ugyanakkor némileg megnyugodhatnak: a tervek szerint csupán két hétig kell nélkülözniük a közkedvelt műsorvezetőt, aki eltökélten készül a visszatérésre – immár megerősödve és újult erővel.
VIA FB/TV
Ez is érdekelhet:
Most már több mint 23 év telt el azóta, hogy a Honda bemutatta az első generációs CR-V-t, amely úttörőnek számított a modern, városi használatra szánt, családbarát SUV-k között – nem feltétlenül radikális megjelenése vagy technológiai újításai miatt, hanem azért, mert megváltoztatta az emberek elvárásait és attitűdjét az ilyen típusú járművekkel szemben.
A CR-V a Honda Civic padlólemezére épült, így jóval inkább hasonlított vezetési élményében egy személyautóra, mint akkori 4×4-es társai, ugyanakkor emelt hasmagassága biztonságérzetet nyújtott – ami a családos vásárlók számára különösen vonzóvá tette. A CR-V azóta is sikeres maradt, sőt, a Honda szerint a világ legnagyobb darabszámban eladott kompakt SUV-ja lett.
Tesztelt modellünk az EX felszereltségi szint csúcsverziója, amely az egyetlen, amelyet gyárilag 19 colos kerekekkel szerelnek; az alacsonyabb szinteken 18 colos, míg a belépő modell 17 colos felniket kap.
Ez az ötödik generációs CR-V egy olyan piaci környezetbe érkezik, amely sokkal többet követel meg tőle, mint elődei idejében. A verseny óriási, hiszen nemcsak több rivális jelent meg az évek során, hanem ezek közül sok sportosabb karakterrel vagy elegánsabb megjelenéssel próbál kitűnni – ráadásul sok esetben prémium márkák logóját viselik.
A Honda válasza erre az, hogy a CR-V most először hétüléses kivitelben is elérhető, valamint egy benzines-elektromos hibrid változat is várható 2019-ben. A belső tér tágasabb lett, mint valaha, és a Honda osztályelső üzemanyag-hatékonyságot ígér – mindez pedig tovább erősíti a modell racionális vonzerejét. A japán gyártók különös érzékkel bírnak az érdekes formavilágú autók tervezésében – ezek azonban nem feltétlenül vonzó megjelenésűek. Például ott van a különc Mitsubishi Eclipse Cross, a merészen szögletes Lexus SUV-k vagy a Honda, amely a 10. generációs Civic mellett most a legújabb CR-V-t is ezzel a szemlélettel alkotta meg.
Bár az új, ötödik generációs CR-V alapformája nem változott drasztikusan az elődjéhez képest, a részletek jóval mozgalmasabbá tették a megjelenését. Éles vonalak, határozott törések – különösen a motorháztetőn – és sok krómdíszítés hívják fel magukra a figyelmet. A hátul függőlegesen elhelyezett lámpák továbbra is megmaradtak, de kompaktabb megjelenést kaptak, és most már a hátsó ablak alá is benyúlnak.
A szélesebb kerékjárati ívek, a nagyobb és távolabbra tolt kerekek sportosabb, izmosabb kiállást adnak az autónak. Méretnövekedés is történt: az új CR-V tengelytávja 30 mm-rel nőtt, így most 2663 mm (AWD változatban), teljes hossza pedig 4600 mm, szélessége 1855 mm, magassága pedig 1689 mm – mindez 70 mm-rel hosszabb, 104 mm-rel szélesebb és 14 mm-rel magasabb, mint az 1995-ös eredeti modell.