Ki gondolta volna? Így vetett véget életének Rékasi Károly!

Végül azonban valami megállította. Egy kép villant be: az édesanyja. Az egyetlen ember, aki nem biztos, hogy talpra tudna állni, ha ő eltűnne. Ez az egy gondolat húzta vissza a szakadék széléről. Segítséget kért – nem volt szégyen. Egy coach vezetésével elkezdett visszakapaszkodni az életbe. „Ma már átkoznám magam, ha akkor feladtam volna” – vallotta meg évekkel később. És talán éppen ezzel adott erőt azoknak, akik szintén a sötétség peremén egyensúlyoznak.

VIA Story magazin

Ez is érdekelhet:

A Range Roverbe fel kell kapaszkodni – és ez bizony a vonzereje része. Ugyanakkor az új Sport változat Access (beszállási) felfüggesztés-beállításával 10 mm-rel alacsonyabban áll, mint az előző generáció, így a beszállás már nem akkora kihívás, mint korábban.
A Sport utastere pazar, stílusos és robusztus, jóval hívogatóbb, mint a legtöbb német prémium SUV-é. A Land Rover bravúrosan két ellentétes irányba fejlesztette egyszerre az autót: sokoldalúbb és luxusosabb lett egyszerre. Legalábbis belülről nézve valóban felnőtt a feladathoz.
„A kilátás nem rossz, köszönhetően a mérsékelten vaskos oszlopoknak, de a Range Rover még így is nagy autó.”
Elöl a vezető magasabban ül, mint az átlagos SUV-okban, de közben viszonylag hátradöntött testhelyzetet vesz fel, amit a gyártó „sportos parancsnoki üléspozíciónak” nevez – kb. 80% klasszikus Range Rover, 20% Evoque. A kilátás kitűnő, de a legnagyobb benyomást mégis a hatalmas felületeken alkalmazott prémium anyagok keltik.
Tesztautónkban például elefántcsontszínű bőrkárpit borította az ajtópaneleket, a műszerfalat és az üléseket, melyet elegáns alumínium berakások egészítettek ki. A klímakonzol kezelőszervei és a joystick-szerű váltókar a Jaguar F-Type stílusát idézik, de tökéletesen illenek a Sport karakteréhez is. A műszerek jól olvashatók, a központi érintőképernyős infotainment rendszer pedig immár érintésérzékeny felületekkel is vezérelhető, ami gördülékenyebbé teszi a kezelést.

A Bluetooth-alapú telefonkapcsolat alapból jól működik, de a zenelejátszáshoz kétszer kellett csatlakozni. A navigáció funkcionális, de kissé elavultnak tűnik, és lehetne gyorsabb is – ugyanakkor a Sport az első Land Rover, amely színes head-up display-t kínál, amely a navigációs utasításokat is képes megjeleníteni.
Az egyetlen apróbb negatívum a beltér helykínálata: a második üléssorban a láb- és fejtér minimálisan elmarad az osztály legjobbjaitól, míg a harmadik üléssor – bár létező – felnőtteknek hosszabb utakra nem ideális. Mindez azonban nem von le a tényből: a Sport méreteit és kényelmét tekintve a legtöbb vásárló igényeit kielégíti.
Felszereltségi szintek: HSE: 20 colos alufelnik, xenon fényszórók, kulcs nélküli nyitás, első ködlámpák, tolatókamera, perforált bőrkárpit, fűthető ülések elöl-hátul, sávtartó rendszer és InControl infotainment navigációval.
HSE Dynamic: piros Brembo féknyergek, kétfokozatú terepváltó, All-Terrain rendszer, fekete külső díszítőelemek, 21 colos felnik.
Autobiography Dynamic: panorámatető, szellőztethető ülések, 19 hangszórós Meridian hifi, fűthető kormány, adaptív tempomat, holttérfigyelő és 360 fokos kamerarendszer.
SVR: 5.0 literes V8, négycsövű kipufogó, sötétített fényszórók, kék Brembo fékek, sportos hátsó légterelő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük