A TV2 piacvezető reggeli csapatához két új műsorvezető csatlakozik Zavaros Eszter és Krasznai Dóra személyében. Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Azóta, hogy a Toyota prémium márkája, a Lexus 1989-ben debütált, jelentősen változtak az elvárásaink a luxusautókkal szemben.
Az eredeti LS 400 rendkívül kényelmes és kifinomult volt, de határozottan egy üzleti expresszként volt jelen: teljesen a munka volt a fókuszban, semmi szórakozás. Ebben azonban kiváló volt, és a Lexus hamarosan a közlekedési táj részévé vált.
Manapság már azt várjuk el, hogy a luxusautók ne legyenek ennyire egydimenziósak. Ugyanolyan ügyesek kell, hogy legyenek a családi életben – iskolai fuvarozás, sáros hétvégi kutyás séta, szemétlerakóhoz vezető út vagy nyaralási autós kirándulás – mint az ingázásban vagy egy autópályás gyorshajtásban, hogy elérjünk egy találkozót.
Ez pedig magyarázatot ad a luxus SUV-k térnyerésére. Az RX ebben még jobban teljesít, mint vártuk: egy rendkívül praktikus autó, nem utolsósorban azért, mert olyan nagy.
Az hátsó ülések ledöntése könnyű, köszönhetően a csomagtér ajtaja mellett található két elektromos kioldónak (a csomagtér ajtója is elektromos, és egy „virtuális pedál” segítségével nyílik), de visszaállítani őket manuálisan kell.
A csomagtér szép, négyzetes alakú, és nagyobbnak tűnik, mint a hivatalosan 461 literes kapacitása. Kiválóan bizonyult, amikor egy kollégám kölcsönkért, hogy segítsek a költözésben: több rakományt is gyorsan és biztonságosan szállítottam jéghideg utakon, egy hidegfront idején.
Van néhány kisebb kifogásom is: ha a hátsó üléseket nem hajtjuk teljesen hátra (amit a legkisebb lányom értékel), akkor rés marad az ülés háttámla és a csomagtér fedél között, így a vásárlásunk ki van téve; és van egy olyan ok is, amit még nem sikerült megfejtenem, hogy miért, de néha a csomagtér ajtajának egyszeri zárása és lezárása nem működik, és mérges sípolással reagál.