Újra a figyelem középpontjában: Rose Hanbury, a kifinomult arisztokrata, egykor Katalin barátnője – ma a legnagyobb királyi botrány kulcsszereplője. Egykori modell, háromgyermekes anya, és a brit elit jól ismert tagja.
A róla szóló pletykák már 2019-ben is felröppentek. Most ismét suttogás járja be a palotát: tényleg tőle vár gyermeket Vilmos? Ha igaz, a brit monarchia egyik legsúlyosabb válságával nézhet szembe.
VIA kiskegyed
Ez is érdekelhet:
Az ergonomia az HR-V erőssége: a kilátás és az irányítópult különböző vezérlőinek elhelyezése az osztály átlagánál jobb, a hátsó sor lábtér pedig kiváló, bár fejtérben nem annyira figyelemre méltó.
Még a légbeömlők is inkább egy kellemes szellő hatását keltik, semmint egy szűk, irányított légáramot irányítanának a vezetői tér egy adott pontjára.
A fő klímavezérlők a váltóalagút felett találhatók, és sehol egy érintésérzékeny gomb vagy tekerő, ami üdítő.
A kabin esztétikailag is kellemes hely. Például az ülések szövetből és műbőrből készülnek, és az érintési felületek a középkonzolon és a műszerfalon ugyanebben az anyagban vannak borítva. Friss és modern hatást kelt, ám a Honda mégis úgy döntött, hogy megőrzi a fizikai gombokat, kapcsolókat és tekerőket a legfontosabb vezérlők esetében, ami hasznos.
A minőségérzet szintén erős, bár el tudnánk képzelni, hogy a magas, kifejezetten régi vázú sebességváltó kar nélkül is elboldogulnánk, mivel ez feleslegesen zsúfolja el a középkonzolt és olcsó tapintású. Ha tovább nézel a kabinban, olcsóbb műanyagok is előfordulnak, de ez teljesen normális ebben az árkategóriában.
Összességében a Honda valószínűleg jobb minőséget kínál, mint a Qashqai, de elmarad attól, amit a Mazda elegáns Mazda CX-30-a nyújt.
A Honda úgy oldotta meg az üzemanyagtartály elhelyezését, hogy a jármű hátsó üléssora közötti helyet 30 mm-rel megnövelte, így nagy mennyiségű helyet szabadított fel a hátsó sor padlóján. Ennek eredményeként a hátsó ülések háttámlái teljesen vízszintesre hajthatók, mivel az ülőlapok teljesen lecsúszhatnak a padlóra. Emellett az ülőlapok felfelé is hajthatók, mozi-stílusban, így egy szokatlanul magas rakodóteret hozva létre, amelyben elfér egy kerékpár vagy egy nagy tévé.
Ez az HR-V-t a kategóriájában vezető szereplővé teszi a variálhatóság terén, bár az egyértelmű csomagtér 319 literre csökken, ha a hátsó ülések teljesen fel vannak hajtva. Ha pedig az Advance Style felszereltséget választod, ez 304 literre csökken a további hangrendszer hangszórók miatt.
Minden HR-V ugyanazzal a 9,0 colos központi infotainment érintőképernyővel érkezik, amely a műszerfalon helyezkedik el, de nem akadályozza a vezető előre látását. A grafika elfogadhatóan éles, a menük elrendezése pedig egyszerű, de ez az infotainment rendszer elavultnak tűnik.
A biztonsági rendszereket – mint például a részben megbízhatatlan sebességkorlátozó figyelmeztetőt – nem lehet módosítani, hacsak nem állsz meg.
A klímavezérlők fizikai gombjai nagy előnyt jelentenek, és könnyen használhatók. Csak az Apple CarPlay érhető el vezeték nélkül, míg az Android Auto kábel szükséges.
A Honda tulajdonosok számára az érintőképernyő mellett elhelyezett fizikai forgó hangerőszabályzó is hasznos, bár a hangerőt a multifunkciós kormánykerékről is állíthatjuk.
A USB-C portok biztosítása is jó, amennyiben az alap Elegance felszereltségnél magasabb szintet választasz. Az Advance és Advance Style változatok esetében az első két port mellett két további port is elérhető hátul.