Épp anyák napján! Tragikus hír a Buckingham-palotából!

Újra a figyelem középpontjában: Rose Hanbury, a kifinomult arisztokrata, egykor Katalin barátnője – ma a legnagyobb királyi botrány kulcsszereplője. Egykori modell, háromgyermekes anya, és a brit elit jól ismert tagja.
A róla szóló pletykák már 2019-ben is felröppentek. Most ismét suttogás járja be a palotát: tényleg tőle vár gyermeket Vilmos? Ha igaz, a brit monarchia egyik legsúlyosabb válságával nézhet szembe.

VIA kiskegyed

Ez is érdekelhet:

Az ergonomia az HR-V erőssége: a kilátás és az irányítópult különböző vezérlőinek elhelyezése az osztály átlagánál jobb, a hátsó sor lábtér pedig kiváló, bár fejtérben nem annyira figyelemre méltó.
Még a légbeömlők is inkább egy kellemes szellő hatását keltik, semmint egy szűk, irányított légáramot irányítanának a vezetői tér egy adott pontjára.
A fő klímavezérlők a váltóalagút felett találhatók, és sehol egy érintésérzékeny gomb vagy tekerő, ami üdítő.
A kabin esztétikailag is kellemes hely. Például az ülések szövetből és műbőrből készülnek, és az érintési felületek a középkonzolon és a műszerfalon ugyanebben az anyagban vannak borítva. Friss és modern hatást kelt, ám a Honda mégis úgy döntött, hogy megőrzi a fizikai gombokat, kapcsolókat és tekerőket a legfontosabb vezérlők esetében, ami hasznos.
A minőségérzet szintén erős, bár el tudnánk képzelni, hogy a magas, kifejezetten régi vázú sebességváltó kar nélkül is elboldogulnánk, mivel ez feleslegesen zsúfolja el a középkonzolt és olcsó tapintású. Ha tovább nézel a kabinban, olcsóbb műanyagok is előfordulnak, de ez teljesen normális ebben az árkategóriában.

Összességében a Honda valószínűleg jobb minőséget kínál, mint a Qashqai, de elmarad attól, amit a Mazda elegáns Mazda CX-30-a nyújt.
A Honda úgy oldotta meg az üzemanyagtartály elhelyezését, hogy a jármű hátsó üléssora közötti helyet 30 mm-rel megnövelte, így nagy mennyiségű helyet szabadított fel a hátsó sor padlóján. Ennek eredményeként a hátsó ülések háttámlái teljesen vízszintesre hajthatók, mivel az ülőlapok teljesen lecsúszhatnak a padlóra. Emellett az ülőlapok felfelé is hajthatók, mozi-stílusban, így egy szokatlanul magas rakodóteret hozva létre, amelyben elfér egy kerékpár vagy egy nagy tévé.
Ez az HR-V-t a kategóriájában vezető szereplővé teszi a variálhatóság terén, bár az egyértelmű csomagtér 319 literre csökken, ha a hátsó ülések teljesen fel vannak hajtva. Ha pedig az Advance Style felszereltséget választod, ez 304 literre csökken a további hangrendszer hangszórók miatt.
Minden HR-V ugyanazzal a 9,0 colos központi infotainment érintőképernyővel érkezik, amely a műszerfalon helyezkedik el, de nem akadályozza a vezető előre látását. A grafika elfogadhatóan éles, a menük elrendezése pedig egyszerű, de ez az infotainment rendszer elavultnak tűnik.
A biztonsági rendszereket – mint például a részben megbízhatatlan sebességkorlátozó figyelmeztetőt – nem lehet módosítani, hacsak nem állsz meg.
A klímavezérlők fizikai gombjai nagy előnyt jelentenek, és könnyen használhatók. Csak az Apple CarPlay érhető el vezeték nélkül, míg az Android Auto kábel szükséges.
A Honda tulajdonosok számára az érintőképernyő mellett elhelyezett fizikai forgó hangerőszabályzó is hasznos, bár a hangerőt a multifunkciós kormánykerékről is állíthatjuk.
A USB-C portok biztosítása is jó, amennyiben az alap Elegance felszereltségnél magasabb szintet választasz. Az Advance és Advance Style változatok esetében az első két port mellett két további port is elérhető hátul.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük