A TISZA Párt elnöke szerint kiderült, hogy „miközben az Orbán-kormány évek óta a magyar emberek megvédéséről beszél aközben éppen ők azok akik azt csinálják! NEKED MI A VÉLEMÉNYED?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A módosított külső mögött a Dacia „B0” platformja rejlik, amely ugyanaz, ami a korábbi Duster és az előző generációs Dacia Sandero és Dacia Logan modellek, valamint az orosz piacon kapható Largus alapjául szolgált.
A felfüggesztés egyszerű és költséghatékony MacPherson lengőkarokból és egy stabilizátorrúd-ból áll elöl, míg a hátsó felfüggesztés a hajtott kerekek számától függően változik. A kétkerék-hajtású Dusterek torsiós gerendás felfüggesztést használnak (amelynek köszönhetően nagyobb csomagtérrel rendelkeznek), míg a négykerék-hajtású modellek multi-link elrendezést kapnak.
Az elektromos szervokormány új a második generációs Dusterben, miközben a biztonság javítására is figyelmet fordítottak. A holttérfigyelő először érhető el, de csak a legmagasabb Prestige felszereltségi szintnél. Az alapfelszereltség része viszont az ABS, a vészfékrásegítés, az elektronikus stabilitás ellenőrzés és a kipörgésgátló. Mivel ezek a Duster aktív biztonsági rendszereinek legfőbb elemei, a Euro NCAP tesztelésén nem szerzett túl jó eredményt: a bal kormányos változat 2017-ben mindössze három csillagot kapott.
A kétkerék-hajtású benzinmotoros Dusterek állítólag 1179 kg-ot nyomnak. A tesztelt autónk (középső felszereltség, opcionális pótkerékkel és tele tankkal) 1286 kg-ot mutatott a mérlegen, amelyből 59:41 arányban oszlik el az első és hátsó tengely között a súly.