Nébih: Hatósági Zárlat alá kerül a fél ország!

Ha egy háziállat veszettséggel fert-z-dik meg, vagy felmerül ennek gyanúja, a következő tüneteket tapasztalhatjuk:
– Szokatlan viselkedés, például túlzott barátságosság egyébként félénk állatoknál, vagy éppen ellenkezőleg, indokolatlan agresszió.
– Nyugtalanság, ingerlékenység, rejtőzködési hajlam.
– Későbbi szakaszban bénulásos tünetek, habzó száj, majd teljes bénulás, amely végül az állat halálához vezet.
Gyógyíthatatlan, de megelőzhető –
A betegség kialakulása után gyakorlatilag 100%-ban halálos, jelenleg nem létezik hatékony kezelés. Ha egy állat megharap valakit, és fennáll a fertőzés gyanúja, azonnal orvoshoz kell fordulni. A tünetek megjelenése után a betegség már nem kezelhető, ezért a megelőző oltás és az időben beadott ellenszérum életmentő lehet.

VIA Nebih

Ez is érdekelhet:

A külsőhöz képest a belső tér hasonló, mégis más tervezési szemléletet követ.
Itt a minimalizmus kerül előtérbe: fizikai gombokat kizárólag a klímavezérléshez, a rádióhoz és a kormánykerék funkcióihoz használtak, de mindez visszafogott és átgondolt módon valósul meg.
A többi funkciót – például az audiorendszer és a navigáció kezelését – egy rendkívül kifinomult és intuitív infotainment rendszer irányítja, amely az egyik legjobb megoldás ebben az árkategóriában (50 000 font alatt). A vezérlést egy forgótárcsa végzi, amely oldalra is mozdítható, így gyorsan válthatunk zeneszámot vagy rádióállomást – ez egy igazán praktikus funkció.
A 7,0 colos, műszerfalra szerelt kijelző aprónak tűnhet a mai trendekhez képest, de minden funkciót ellát, kivéve a klímavezérlést. Ez utóbbit egy hasonló méretű (szintén 7,0 colos) érintőképernyő kezeli a váltókar előtt, amelyet közvetlenül érintéssel vagy az oldalán elhelyezett fizikai gombokkal lehet irányítani.
A belső tér többi része azt az érzést kelti, hogy a drágább autók túlárazottak. Az anyagok masszívnak érződnek, még azok is, amelyeket ritkán érintünk meg. Emellett vannak érdekes részletek, például a középkonzolt borító parafa, amely egy utalás a Mazda eredeti tevékenységére, hiszen a vállalat kezdetben parafagyártással foglalkozott.

A gombok és kapcsolók működése precíz és kifinomult, mintha évtizedekre tervezték volna őket. Még az ablakemelők is hangtalanul működnek. Valójában az autó rendkívül csendes – autópályán is csupán némi abroncszaj hallatszik.
Megdöbbentő módon a kis hátsó ajtók ellenére a lábtér és a fejtér is megfelelő, bár a 195 cm-nél magasabb utasoknak kissé le kellhet hajolniuk, hogy elkerüljék a tetőkárpit érintését.
Az ülések puha tapintású és fenntartható anyagok kombinációjából készültek, amelyek esztétikusak és kellemes tapintásúak, de hosszabb utak során kissé kemények és nem nyújtanak elegendő oldaltartást – furcsa egy olyan autó esetében, amely sportos karaktert is sugall.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük