Majka hatalmas drámája!

Nem csitulnak a kedélyek Majka körül, de most erről éppen maga az előadó vagyis Majka tehet! Mint Kubatov Gábor és Orbán Balázs, közleményben bírálták az esetet: szerinte a show „átlépte a R/bi/ont”, és ves/él/es példát mutatott. Azonnal cselekedni kell! MUTATJUK A VÁRATLAN RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
2024-ben új benzines változatként csatlakozott a kínálathoz a P425-ös modell, amely leváltotta a korábbi P400-at. Ennek az új opciónak a motorja egy 5,0 literes, kompresszoros V8-as benzinmotor, amely 419 lóerőt és 550 Nm nyomatékot kínál. Ezzel a Defender 5,5 másodperc alatt gyorsul fel 60 mérföld/órára – igazán izmos teljesítmény, amely a méretei ellenére sportos karaktert ad az autónak.
A kínálat valódi „teljesítménybajnoka” a Defender V8, amely szintén egy 5,0 literes, kompresszoros V8-as motorral van szerelve, de ebben az esetben 518 lóerőt és 625 Nm nyomatékot biztosít a kisebb, 90-es modell számára. A nagyobb, hosszabb 130-as változat egy kicsit „visszafogottabb” verziót kapott ugyanebből a motorból – 493 lóerővel és 610 Nm nyomatékkal –, de még így is erőteljes és dinamikus. A 90-es Defender V8 verziója 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a 130-as változatnak ehhez 5,4 másodpercre van szüksége – figyelembe véve az autó méretét és tömegét, ez kifejezetten figyelemreméltó eredmény.
A 2024-es modellév legizgalmasabb újdonsága azonban kétségtelenül a Defender OCTA, amely egy teljesen új V8-as motort kapott – ezúttal a BMW M divíziójának fejlesztéséből. A 4,4 literes, ikerturbós V8-as motor más karaktert nyújt, mint a hangos, üvöltő kompresszoros elődei – kicsit kifinomultabb, de cseppet sem gyengébb. Sőt: 626 lóerős teljesítménye és akár 750 Nm-es nyomatéka révén ez minden idők legerősebb Defenderje. A 110-es karosszériával szerelt OCTA modell 3,8 másodperc alatt gyorsul 60 mérföld/órára, ami már a sportautók világába repíti ezt a masszív terepjárót. Az OCTA nemcsak teljesítményében kiemelkedő, hanem technológiai és kényelmi szempontból is új szintet képvisel a Defender palettáján.
Defender továbbra is egy sokoldalú és ikonikus terepjáró, amely városi környezetben kissé esetlennek tűnhet, de az erőteljes motorválasztéknak és a fejlett technológiának köszönhetően hosszú távon, nehéz körülmények között vagy autópályán is kiemelkedően teljesít – legyen szó dízel, benzines, hibrid vagy akár brutális V8-as változatról.
Leave a Comment