Már csont és bőr volt Pásztor Erzsi!

Aggasztó hírek érkeztek az ország Janka nénijéről, aki ismét kórházba került. A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színésznő korábban sikeresen legyőzte a rákot, és az elmúlt években mindig azt hangsúlyozta, hogy kiválóan érzi magát. Éppen ezért érte váratlanul és döbbenten a rajongókat a mostani hír.
MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A felszereltségi szintek között megtalálható az S, SE, Dynamic SE és Autobiography, míg a leggyorsabb változat önálló modellként, SV néven érhető el. Már az alap S változat is jól felszerelt, az SE szint pedig prémium bőrkárpitozással, adaptív LED fényszórókkal és 20 irányban állítható első ülésekkel emeli a komfortot. A Dynamic SE sötétszürke keréktárcsákat és krómdekorokat kínál, az Autobiography pedig prémium hangrendszert, 22 irányban állítható üléseket és 22 colos felniket kap.
Annak ellenére, hogy a Range Rover Sport akár 2,7 tonnát is nyom (plug-in hibridként), meglepően jó vezetési élményt nyújt. A hátsókerék-kormányzásnak köszönhetően a városi közlekedés is élvezetesebb, mivel a fordulókör 12,53 méterről 10,95 méterre csökken. Országutakon kiváló tapadást biztosít, a kormányzás könnyű és pontos. A Stormer Handling Pack opció aktív dőlésszabályzást, nyomatékelosztásos differenciálzárat és különféle dinamikai beállításokat kínál, amelyek fokozzák a vezetési élményt. A futómű akár 23 colos kerekekkel is képes kiváló komfortot biztosítani, és az utastér csendessége is kiemelkedő, még a rossz minőségű utakon is.
Autópályán is lenyűgöző a kényelmi szint: a fejlett légrugózás és az aktív lengéscsillapítás, valamint a zajszűrő rendszer gondoskodik arról, hogy hosszú távon is fáradtságmentes utazásban legyen része az utasoknak. A gyorsulási értékek szinte sportautósak, hiszen még a belépő dízelváltozat is 7,3 másodperc alatt gyorsul százra, a legerősebb SV modell pedig akár 3,6 másodperc alatt. A plug-in hibridek papíron 382 mpg körüli fogyasztást ígérnek, de valós körülmények között 60-70 mérföldnyi elektromos hatótávval kell számolni. A 38,2 kWh kapacitású akkumulátoruk 7 kW-os fali töltőről nagyjából öt óra alatt teljesen feltölthető, míg 50 kW-os gyorstöltéssel 40 perc alatt elérhető a 0–80%-os szint.
Adózási szempontból a PHEV modellek a legkedvezőbbek, mivel mindkét plug-in változat a legalacsonyabb, 5%-os BiK kategóriába tartozik, szemben a benzines és dízel változatok 37%-os besorolásával. Minden változat túllépi a 40 000 fontos árhatárt, így a luxusautó-adót sem lehet megúszni. A biztosítási költségek szintén magasak, a kategóriák 44-től 50-ig terjednek.
Leave a Comment