Alig indult el a Házasság első látásra új évada, máris elszabadultak az indulatok! A 47 éves bokszoló, Miló Viki boldogan mondta ki az igent új párjának, a 49 éves menedzser Janicsek Attilának, de a nézők és a násznép szerint inkább „a világ legrosszabb választása” történt! Már az esküvőn is sokan fogták a fejüket: Attila megjelenése – ahogy egyik vendég fogalmazott – „olyan volt, mint egy leszakadt vagonajtó”!
A vendégek szerint a férfi slampos, öreges és unalmas, és Viki csillogó személyisége mellett „úgy festett, mint egy kimerült portás egy háromnapos műszak után”.
TELJES A KIBORULÁS! EZ TÖRTÉNT, MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motoroknál maradva, a ritka 198 lóerős 2.4 i-VTEC benzinmotor nem igazán éri be a maga útját – zajos és a szériafelszereltségként járó ötfokozatú automata sebességváltó bénázza. Eközben a 154 lóerős 2.0 i-VTEC lomha, és erősen fel kell pörgetni az emelkedőkön.
Így marad a két 2.2 i-DTEC dízel. A 148 lóerős 2.2 sima és csendes, de kissé gyalogos. Az erősebb 177 lóerős jobb választás, de még ritkább, mint a 2.4i benzinmotor, bár 430 Nm nyomatéka miatt érdemes megfontolni. A hatfokozatú manuális sebességváltó, amely a 2.4i kivételével minden modellhez elérhető, könnyű és precíz.
Az Accord 2011-ben esett át ráncfelvarráson, amikor újratervezett orr- és hátsó részt, valamint új lámpákat kapott. A belső tér is kissé átalakult, de az ergonomikus műszerfal változatlan maradt. Hátul nincs sok lábtér, de egyébként az utastér kellemes hely.
Rengeteg felszereltségi szintet kínáltak, de ma az ES (a legtöbb komfortfelszereltség) és az EX GT (motoros sportülések, napfénytető) a legbőségesebb. Menet közben az Accord biztonságosan vezethető, autópályán kiváló a menetkomfortja, csendes és kifinomult.
Döntő fontosságú, hogy a modell megbízhatóbb is, mint a legtöbb, és egy régebbi használt autó vásárlásakor, hacsak nem vagy sebességmániás, ez az egyetlen fontos tulajdonság.