2025. október 1-jétől teljesen új korszak kezdődik a hazai hulladékgazdálkodásban, ugyanis a MOHU gyökeresen átalakítja a szabályokat. Az átláthatóság és a fenntarthatóság jegyében bevezetett változtatások a lakosság mindennapjaira is közvetlen hatással lesznek, hiszen sokkal szigorúbban szabályozzák , mit és hogyan lehet a kukákba helyezni!
MUTATJUK HOGYEN KELL KIHELYEZNI A KUKÁKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 208-ban bőséges hely volt négy felnőtt számára. Osztályát tekintve valóban kényelmesen tágas volt. Még az is megoldotta, hogy három ember utazzon hátul, feltéve, hogy nem voltak túl nagyok és megterhelőek.
Az első ülés széles skálán állítható volt. A csomagtartó is rendben volt a kategóriájában, a hátsó üléseket pedig megfelelően lehetett dönteni és dönteni. Még az utastér is viszonylag érdekesen volt megtervezve. Első ránézésre minden rendben volt.
A probléma az volt, hogy körülbelül egy tucatnyi kisautónak volt „elég jó” a belső tere. Egy Seat Ibiza vagy egy Fiat Punto belső terével alapvetően semmi baj nem volt, de nem az ő (vagy az ő esetükben sok más) erősségük miatt ajánlottuk volna őket. És ugyanez elmondható a Peugeot-ról is.
A 208-as utastere rendben volt, de ha jobban belegondoltunk, észrevettük volna, hogy vannak komoly hibái is. A kesztyűtartó szánalmas volt, és ha pohártartót akartunk volna használni, gyakorlatilag hátra kellett volna nyúlnunk.
Más jellemzők a „jó ötlet, de…” kategóriába estek. A műszerek alatti giccses kormánykerék újszerű ötlet volt, de mivel az alacsonyabb testalkatú vagy az alacsony vezetési pozíciót kedvelő vezetők számára készült, biztosan emlékezni fogunk arra, hogy miért javasolta minden más nagyobb gyártó a műszerek leolvasását a kormányról.
És bár a középkonzolon „lebegő” kommunikációs, audio- és navigációs képernyő elegánsnak tűnt, ha mérsékelt sebességgel vagy egyenetlen úton próbáltunk böngészni a rádióállomások között, az embernek hat kis előre beállított gomb után vágyakozott a műszerfalon.