Sokak karácsonyi kívánsága teljesülhet idén, hiszen az ország egyes részein már megjelentek az első hópelyhek. Sopron környékén már vékony hóréteg borítja a tájat, a háztetők is kifehéredtek, és az előrejelzések szerint a délutáni, esti órákban több térségben is havazás válthatja fel az esőt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A többi márkával ellentétben a Lotus mindezt teljesen elektromos hajtással teszi, ami, figyelembe véve az alapító Colin Chapman híres „simplify and add lightness” (egyszerűsíts és adj könnyedséget) alapelvét, kissé idegennek tűnhet a brit cég korábbi filozófiájától, hiszen egy hatalmas, nehéz SUV létrehozása, különösen a kínai tulajdonos Geely felügyelete alatt, eltér a hagyományos Lotus-karaktertől.
Az Eletre eddigi tapasztalatai alapján azonban egyértelmű, hogy rengeteg pozitívumot tartogat – még ha a Lotus hagyományait követő rajongóknak nehéz is lesz felfedezni a márka klasszikus DNS-ét a nagyméretű emblémán kívül. Akár könnyű, középmotoros kétüléses sportautókat, akár nagy SUV-okat gyárt, a Lotus továbbra is sportautó-márka marad, így a vásárlók minden modellnél kiemelkedő teljesítményt várnak el – és az Eletre esetében a gyártó nem fukarkodott. Bár a modell nem tökéletes, a menetdinamika és a futómű egyensúlya – kiemelten a kezelhetőségre koncentrálva – a kategória egyik legjobbja.
