Megérkezett a Tisza párt 10 pontja!

Pannonhalmán tartott a augusztus 20-án ünnepi beszédét a Tisza Párt elnöke, Magyar Péter, ahol meghirdette a 10 pontból álló Szent István-programot. Íme a Tisza Párt tíz pontos program: MUTATJUK A VÁRVA VÁRT RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor a járművet Sport módba kapcsoljuk, a gázpedál működése rendkívül érzékeny és precízen hangolt, ami azt jelenti, hogy a jármű teljesítményének kihasználása nemcsak könnyű, hanem kellemes élmény is. Ez a fajta gázreakció azt az érzetet kelti a vezetőben, hogy teljes kontroll alatt tartja az autót, így nem válik nehézkessé vagy ügyetlennek tűnővé a vezetés, még akkor sem, ha intenzívebben gyorsítunk. Az autó azonnal reagál, mégsem ránt, hanem kiszámíthatóan és magabiztosan húz, amint lenyomjuk a pedált.
Más vezetési módokban, mint például a Comfort, vagyis a Kényelmes mód, illetve az Eco, tehát a Gazdaságos mód esetén, az autó viselkedése némileg eltér a Sport mód dinamikusságától. Ezekben az üzemmódokban a gázpedál reakciói valamivel visszafogottabbak, kevésbé „élénkek”, vagyis nem gyorsul fel olyan gyorsan a jármű, de cserébe finomabb, kifinomultabb, jobban adagolható vezérlést kapunk. Ez különösen hasznos lehet akkor, ha városban araszolunk, vagy ha egyszerűen csak kényelmes, nyugodt vezetésre vágyunk, illetve ha az üzemanyag-fogyasztást szeretnénk csökkenteni. Ilyenkor nem az a cél, hogy a lehető legnagyobb teljesítményt nyerjük ki a motorból, hanem inkább az, hogy harmonikusan és takarékosan működjön minden.
A Standard Range, vagyis az alap hatótávolságú modellek egy szerényebb teljesítményű, 168 lóerős hátsó elektromos motorral rendelkeznek, és ezek gyorsulása a 0-ról 100 km/órás sebességre (pontosabban 0-ról 62 mérföld/órára) körülbelül nyolc másodpercet vesz igénybe. Ez némileg lassabb, mint az erősebb változatok esetén, de közelebb áll a versenytárs modellek többségének papíron szereplő teljesítményéhez. Mivel ezt a konkrét változatot még nem volt lehetőségünk vezetni, nem tudunk róla részletes személyes tapasztalatot megosztani, vagyis arról, hogyan viselkedik valójában az utakon, de az alapján, amit tudunk, ez egy jól pozicionált, versenyképes alapmodell a kategóriáján belül.
Leave a Comment