Meghalt az esküvőjére készülő gyönyörű színésznő!

Már a Fiumei úti sírkertben található egy különösen szép, ám egyben fájdalmas emléket idéző síremlék. Feliratán ezek a megrázó szavak olvashatók: „Néked, ki a földön angyalként jártál, miért is kellett angyallá lenned, itt hagyni szeretteid és szerelmed!”
MIUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ioniq 5 ára 40 ezer font alatt kezdődik, és a kínálat az Advance, Premium, N Line, Ultimate és N Line S szintekből áll. A nagy teljesítményű Ioniq 5 N külön modellként szerepel, amelyről külön teszt készült.
A kínálat egyetlen ötajtós, ötüléses ferdehátú karosszériaváltozatra épül – ha valaki eltérő formát keres, az áramvonalas Ioniq 6 lehet a megfelelő választás. Három hajtáslánc áll rendelkezésre: az Advance és Premium hátsókerék-meghajtással és 63 vagy 84 kWh-s akkumulátorral is kérhető, míg az N Line és felette lévő felszereltségek kizárólag a nagyobb akkumulátorral érhetők el, hátsó vagy összkerékhajtással.
A Hyundai Ioniq 5 fő erősségei közé tartozik a kényelem és a könnyen kezelhető teljesítmény. A puha futómű sok kényelmet kínál, a fékenergia-visszanyerés mozgás közben is egyszerűen állítható, a kabin pedig minden sebességnél csendes és kifinomult. Ugyanakkor hátrány, hogy a nagy fordulókör nehézkessé teszi a manőverezést kis sebességnél, az alapváltozat pedig nem olyan élvezetes vezetni, mint az Ioniq 5 N változatot. Autópályán kissé megnövekedett szélzaj észlelhető.
A vásárlók választhatnak egy vagy két villanymotorral szerelt változatot. A két egy motoros verzió 168 vagy 225 lóerős, mindkettő 350 Nm nyomatékkal. A gyengébb modell a kisebb, 63 kWh-s akkumulátort kapja, míg az erősebbik a nagyobb, 84 kWh-s csomagot – amelyet a frissítés során a korábbi 77,4 kWh-ról növeltek. A csúcsváltozatban már két motor dolgozik, az első tengelyen is, így a teljesítmény 321 lóerő, a nyomaték pedig 605 Nm. Ez a négykerék-meghajtású verzió kizárólag a nagyobb akkumulátorral elérhető.
A frissítés során plusz hangszigetelés került a hátsó motor környékére. Bár a korábbi változat sem volt zajos, mostanra szinte teljes csend uralkodik az utastérben, egyedül az alacsony sebességnél hallható gyalogosfigyelmeztető hang törheti meg a nyugalmat.
Leave a Comment