A kapcsolatuk igazi különlegesség volt. Mindketten látássérültek, mégis elképesztő életigenléssel, humorral és zenével töltötték meg a mindennapjaikat. Teca válása után talált rá Csabira, akivel szinte azonnal egymásra hangolódtak – nemcsak lelkileg, hanem zeneileg is. Összeköltöztek, közös dalokat írtak, fellépéseket vállaltak, és arról álmodoztak, hogy egy saját, hangszigetelt stúdiót alakítanak ki, ahol szabadon alkothatnak.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Érdekes és szokatlan megoldás az is, hogy nincsenek klasszikus értelemben vett menetprogramok. Ehelyett a vezető külön-külön szabhatja testre a kormányzás érzetét, a teljesítmény leadását és a regeneratív fékezés mértékét, sőt, amennyiben az autó a Performance csomag részeként adaptív lengéscsillapítókkal van felszerelve, a futómű hangolása is finomítható. Ez a megközelítés nagyfokú szabadságot ad, ugyanakkor némi időt igényel, mire az ember megtalálja az ideális beállításokat.
A regeneratív fékezés, illetve az egypedálos vezetés három fokozatban állítható: kikapcsolt, alacsony és alapértelmezett mód között lehet választani. A legerősebb beállítás előrelátható módon lassítja le az autót, és amikor felengedjük a gázpedált, határozott fékezőhatást biztosít. Ha a Creep módot kikapcsoljuk, az autó teljesen meg is áll magától. Az alacsony fokozat ezzel szemben nagyjából a hagyományos motorfék érzetét nyújtja. Az egy motorral szerelt Polestar 4 0–100 km/h-ra 7,1 másodperc alatt gyorsul, ami kifejezetten fürgének mondható, míg a kétmotoros változat a nagyobb teljesítménynek és jobb tapadásnak köszönhetően mindössze 3,8 másodperc alatt teljesíti ugyanezt a sprintet. A végsebesség mindkét esetben 200 km/h (124 mph), ami jól jelzi, hogy a Polestar 4 elsősorban nem a végletekig hajszolt sportosságra, hanem a modern, karakteres elektromos közlekedésre helyezi a hangsúlyt.
