Mégis sikerül megmenteni a Parajdi Sóbányát!

Raed Arafat belügyi államtitkár a helyszínen jelentette be: Hetekbe, de akár hónapokba is beletelhet, míg a kitelepített lakosok visszatérhetnek otthonaikba. A fő gondot a mikroszeizmikus aktivitás jelenti. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Emeya a szedán változata az Eletre nevű SUV-nak, amit már kb. egy éve ismerünk. Ugyanaz az 800 voltos rendszer van benne, nagyon nagy akkumulátort használ, és tele van fejlett technológiákkal, például levegős felfüggesztéssel és összkerék-kormányzással.
A motorok is ugyanazok, mint az Eletre-ben. Az Emeya 600 két darab, egyenként 302 lóerős motorral megy, míg az Emeya 900 a hátsó motort egy 604 lóerős darabra cseréli, amihez egy kétfokozatú váltó is jár, így összesen 906 lóerő jön ki. Az akkumulátorban vannak apró különbségek: a hűtőcsatorna a csomag közepén van, emiatt az akkumulátor 20 milliméterrel alacsonyabb, de ez valamennyire csökkenti a kapacitást. A hűtés és az akkumulátor kezelése is fejlettebb, így akár 420 kW-tal is tud tölteni.
Az autó terve Coventry-ben készült Ben Payne vezetésével. Más csapat dolgozott rajta, mint az Emira vagy Evija modelleken, és ez látszik is. Az Emeya és az Eletre között van hasonlóság, de a sportautókhoz kevésbé hasonlít. Az Emeya teljesen elektromos kinézetű, rövid motorháztetővel és nagyon hosszú tengelytávval, ami az Eletre-hez képest 50 milliméterrel nagyobb.
Az Emeya nagyon nagy autó: 5,1 méter hosszú, ami csak kicsivel rövidebb a EQS-nél, és jóval hosszabb a Taycannál. A mi tesztautónk élénk narancssárga színben volt, ami sok tekintetet vonzott.
Sok alumíniumot használtak az autóban, ezért súlyban inkább a Taycanhoz hasonlít, de 2478 kilogramm, ami nehezebb, mint három Lotus Elise együttvéve.
Leave a Comment