Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, szeptember 14
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megjelent a közlönyben: Októbertől CSAK így mehet orvoshoz!

    BY admin2025.09.13.

    Az egészségügyi rendszer digitalizációját célzó új szabályozás komoly vitákat váltott ki. Az e-beutalók kötelezővé tétele és a szankciók bevezetése sokak szerint nemcsak előrelépést, hanem újabb terheket is jelenthet.
    Október 1-jétől szigorítanak! Megváltozik a laborvizsgálatok és a beutalók menete is!
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az autóipar már megtapasztalta, milyen jól működik a retró ihletésű dizájn olyan márkáknál, mint a Fiat vagy a MINI, így a Renault is arra jutott: miért ne? A márka azt reméli, hogy az új Renault 5 stílusa épp elég ahhoz, hogy azoknak is eszükbe juttassa az eredeti, jellegzetes modellt, akik emlékeznek rá, míg közben modern, éles testformájával a fiatalabb vevők figyelmét is felkelti, akiknek pusztán egy feltűnő kisautó kell. Habár a Renault 5 erősen épít a nosztalgiára, ez a kis csomag tele van örömmel, szinte lehetetlen nem elismerően nyilatkozni róla. Sokkal meggyőzőbbnek hat, mint egy MINI Cooper vagy egy Peugeot E‑208, elegendő helyet kínál belül, tisztességes elektromos hatótávval bír a különböző hajtáslánc‑ és akkumulátor‑változatokkal, emellett versenyképes áron érhető el. Bár szívesebben látnánk egy kissé toleránsabb rugózást, illetve kevésbé durva menetstabilizálót, az R5 kipipál szinte minden rubrikát, ami a legjobb választásokat jellemzi ebben a kategóriában.

    A Renault 5 E‑Tech célja, hogy olyan vágyottá váljon, hogy elcsábítsa azokat is, akik olcsóbb kínai elektromos autókat néznek, de úgy tűnik, a Renault ezen a fronton sem fest rosszul. Az Evolution alapmodell csak a kisebb, 40kWh‑s akkumulátorral elérhető, de már ez is 18 colos kerekeket, LED‑fényszórókat és hátsó parkolószenzorokat tartalmaz alapkivitelben. A 10,1 hüvelykes érintőképernyő Apple CarPlay‑jel és Android Auto‑val felszerelt, ám Google integráció nélkül. A Techno szintnél ugyanaz a 40kWh‑s akkumulátor‑motor páros is rendelhető, de akár az erősebb, 148 lóerős motorral és a nagyobb, 52kWh‑s akkucsomaggal is kérhető. Ebben a felszereltségben találunk Google alapú infotainment‑technológiát akkumulátor‑előmelegítéssel és útvonaltervezéssel, vezeték nélküli telefon­töltéssel, adaptív tempomattal és tolatókamerával. A csúcsmodell Iconic Five szintén mindkét akkumulátor‑motor kombinációval elérhető, eltérő dizájnú 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal, fűthető első ülésekkel és kormánnyal, sávtartó asszisztenciával, holttérfigyelővel, első parkolóérzékelőkkel és kéz nélküli parkolórendszerrel. A Roland Garros különkiadás a TOP‑felszereltségben az egyetlen, amely műbőr kárpitozást kínál, és teniszes motívumokat visel, például egy teniszütő nyelével díszített váltókar formájában, de nem ad hozzá olyan felszerelést, ami ténylegesen extra haszonnal bírna, ezért nem biztos, hogy megéri a felárat az Iconic Five‑hoz képest. Minden Renault 5 E‑Tech elölhajtású, és egyetlen karosszéria opcióként ötajtós ferdehátúként érhető el, akárcsak az Alpine A290, ami a sport változat.

    Previous Post

    A mentő mozdony daru is ki siklott

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Lebukott! Rengetegen jártak a 70 éves nagyihoz!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum