Megjött a Sóbánya végítélete!

Most érkezett a rendkívüli állapot! Miután a föld felszínén kráterszerű süllyedések jelentek meg. A vízzel teljesen elöntött és május végén végleg lezárt bánya fölött a talaj bármikor beomolhat. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kocsi az első kerekeket hajtja, és egy 201 lóerős motor dolgozik benne. Tömege 1710 kg, ami elfogadható ebben a kategóriában. A gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra 7,6 másodperc, és nem tapasztaltunk komoly kerékcsúszást vagy irányíthatatlanságot gyorsításkor.
Vezetni általában kellemes, a teljesítmény jó, ha szükség van rá. A gázpedál érzékenysége viszont a rekuperációs módoktól függ – ezek közül a leggyengébb a legkönnyebben kezelhető. A beállításhoz viszont mindig a képernyőt kell nyomkodni, ami kényelmetlen. A közepes és erősebb visszatermelési módok nehezebben kezelhetők, darabos mozgást okozhatnak. Nincs „egy pedálos” vezetésre alkalmas mód, és nincs automatikusan alkalmazkodó beállítás sem.
Az E5 viszonylag magas, inkább SUV-szerű a hasmagassága, mint más hasonló autóknak. Emiatt kanyarodáskor érezhetően dől a karosszéria, de ez nem zavaró vagy veszélyes – csak arra utal, hogy ez az autó nem a sportos vezetésre van kihegyezve, mint például a Cupra Born vagy a Renault Mégane. Az E5 inkább kényelmes, nyugodt haladást kínál.
A kormány nagyon könnyű, főleg az alapértelmezett „Normal” módban, így néha kissé „leválasztottnak” tűnhet a vezetésről, de kiszámítható. A „Sport” mód kicsit nehezebbé teszi a kormányt.
Még a 18 colos, vastagabb gumikkal is kissé rázós az út kisebb sebességnél, főleg rosszabb minőségű úton, de gyorsabb tempónál kisimul a futás. Összességében az E5 vezetési élménye teljesen rendben van – semmi kiemelkedő, de semmi rossz sincs benne.
Ez egy olyan autó, ami jól végzi a dolgát. A rövid próbaút alapján valószínűleg elég takarékos lesz, magabiztosan halad a gyorsabb vidéki utakon is, és elég kényelmes ahhoz, hogy a család ne kezdjen a felfüggesztés részleteiről beszélni minden kátyúnál.
Leave a Comment