Megjött: EZÉRT NEM jöhet haza Kapu Tibor

A Nemzetközi Űrállomás fedélzetéről is bejelentkezett Kapu Tibor csütörtökön azután, hogy magyar idő szerint kora délután a sikeres dokkolás után átszálltak a Dragon űrkapszulából. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az MG HS egy olyan autó, amely különösen vonzó lehet azok számára, akik szeretik, ha a pénzükért cserébe sokat kapnak, vagy éppen szűkösebb költségvetésből gazdálkodnak, de mégis egy praktikus családi SUV-t keresnek. Ez a közepes méretű SUV már az alapfelszereltségével is bőségesen ellátott, tágas érzetet nyújt, és az ára kedvezőbben alakul, mint például a rendkívül népszerű Ford Puma alapmodelljéé. MG ezzel is bizonyítja, hogy továbbra is nagy hangsúlyt fektet az ár-érték arányra.
Azonban ha valaki nem sürgősen szeretne autót vásárolni, érdemes várni a hibrid változatra. A kizárólag benzines változat hangos működése és kissé nyers menettulajdonságai miatt kevésbé ajánlott, különösen hosszabb távokra vagy igényesebb használatra. Ha nem tudunk vagy nem akarunk várni, akkor a plug-in hibrid (PHEV) verzió sokkal kifinomultabb választás lehet. Ennek a modellnek az egyik nagy előnye a tekintélyes, akár 120 kilométeres tisztán elektromos hatótávja, ami különösen vonzóvá teszi céges autósok számára is, hiszen segíthet csökkenteni az üzemeltetési költségeket és az adóterheket is. Az ára 31 495 fontnál kezdődik, ami nem sokkal haladja meg a hagyományos automata benzines verzió árát, miközben jóval többet nyújt.
Használat közben viszont előjöttek néhány negatívumai is a benzines verziónak. A fékek működése nem volt meggyőző: a fékpedál lenyomása során az autó csak későn kezdett lassítani, és akkor is erőteljes nyomást igényelt a pedálon, ami nem túl megnyugtató érzés, főleg városi forgalomban vagy sűrűbb manőverezésnél. A kormányzás sem volt az igazi: alapbeállításban túl nehéznek tűnt, emiatt a „komfort” üzemmódot részesítettük előnyben, ami könnyedebb irányítást tett lehetővé. Ugyanakkor egyik üzemmódban sem volt igazán pontos a kormányreakció – kanyarodás közben gyakran csak találgatni lehetett, mennyit kell fordítani a kormányon.
Leave a Comment