Megjöttek a friss hétfői számok!

Az elmúlt hetek legfrissebb kutatásai arról tanúskodnak, hogy bár vidéken és az idősebb korosztályokban továbbra is erős a Fi/esz támogatottsága. Ugyanakkor az országos pártpreferenciákban a Tisza Párt MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belső tér tágas, a csomagtartó pedig bőséges méretű, így az Optima ideális családi autó. A biztonsági felszereltség is kiemelkedő, ami sokak számára döntő szempont lehet. Az üzemeltetési költségek kedvezőek, különösen a fogyasztás szempontjából – sokkal takarékosabb, mint egy hasonló méretű SUV. Az egyetlen valódi hátrány talán az, hogy a vezetési élmény nem túl izgalmas. Az Optima nem sportos, nem pörgős, inkább nyugodt, kényelmes utazásra lett tervezve. De a legtöbb családi autóvásárlónak éppen erre van szüksége: megbízhatóságra, kényelemre, biztonságra – és nem versenypályás élményekre.
A karosszéria formája stílusos és visszafogott, így azok számára is vonzó lehet, akik nem szeretnének hivalkodó, magas építésű, terepjárós megjelenésű autót. Az Optima elegáns marad anélkül, hogy feltűnő lenne, és sok szempontból jobban is teljesít a hétköznapokban, mint egy SUV.
Az Optima története nem újkeletű: a Kia kínálatában már közel 20 éve jelen van. Az első két generáció még Magentis néven futott az Egyesült Királyságban, majd 2010-ben megérkezett a harmadik generációs Optima, amit 2016-ban váltott a jelenlegi, negyedik széria. Ez a modell már kifinomultabb lett, mint elődje: markánsabb hűtőrácsot, modernebb technológiát és új karosszériaváltozatokat kapott, például a praktikusabb Sportswagon kombit.
Az autó ára körülbelül 22 000 fonttól indul, ami a kategóriájához képest versenyképes. A felszereltségi szintek ugyan nem túl sokfélék – 2, 3 és GT Line S –, de mindegyik meglepően jól ellátott. A dízel változat alapból hatsebességes manuális váltót kap, de a 3-as és GT Line S felszereltségnél elérhető hétsebességes automata is.
Leave a Comment