Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Megjöttek a számok! Nyugdíjlevonás 2025

Posted on 2025.06.28.

2025-től jelentős változások lépnek életbe a nyugdíjakból és más jövedelmekből történő levonások szabályozásában, amelyek különösen az alacsonyabb jövedelmű nyugdíjasokat és munkavállalókat érinthetik kedvezően. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën mindig is híres volt arról, hogy a kényelmet helyezi előtérbe a vezetési élmény terén, és ezt az elvet a C3 Aircrossnál is igyekeztek megőrizni. Ez ugyanakkor nem egyszerű feladat egy kedvező árú, úgynevezett B-szegmensbeli SUV esetében, hiszen ebben a kategóriában gyakran kompromisszumokat kell kötni a hangszigetelés, az utastér minősége, a futómű fejlettsége és a hajtáslánc kifinomultsága terén. Bár a modell nem kapott adaptív légrugózást, a Vauxhall Frontera testvérmodellhez hasonló felfüggesztést alkalmaz, ám ezt kiegészítették a Citroën saját fejlesztésű „Advanced Comfort Suspension” rendszerével. Ez a rendszer speciális hidraulikus ütközőelemeket tartalmaz, amelyek segítenek elsimítani az úthibákat és kellemetlen rázkódásokat. Ezt a kényelmet fokozzák az „Advanced Comfort” ülések is, amelyek memóriahabos párnázást kaptak. Mindezek eredményeként a C3 Aircross meglepően sima futást kínál, nemcsak a kategóriáján belül, hanem általánosságban is.

Érdekes módon, bár a C3 Aircross a C4 alatt helyezkedik el a modellpalettán, szélesebb gumiabroncsokat kapott. Ez segíthet a tapadás növelésében, de egyben azzal is járhat, hogy az úthibákon való áthaladáskor némi durvaságot érezni a futóművön, illetve nagyobb lehet az utastérbe beszűrődő menetzaj. Különösen rossz minőségű utakon lehet ez zavaró, viszont autópályán a C3 Aircross kellemesen csendes és nyugodt utazást biztosít, legyen szó akár a hibrid, akár az elektromos változatról.

A „Smart Car” platform, amelyre a C3 Aircross is épül, segít abban, hogy a modell a méreteihez képest viszonylag könnyű maradjon. A benzines változat mindössze 1 298 kilogrammot nyom, a Hybrid 136 modell 1 389 kilogramm, míg a tisztán elektromos e-C3 Aircross 1 504 kilogrammos. Összehasonlításképp: a kisebb Citroën C4 Hybrid 136 változata 1 410 kilogrammot nyom, tehát a súlycsökkentésre való törekvés itt is jól érzékelhető. Ez a könnyebb tömeg hozzájárulhat a hatékonyabb működéshez, kedvezőbb fogyasztáshoz, illetve az agilisabb vezethetőséghez is.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme