Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, június 13
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Meglett a felelős a buszon felejtett kislány ügyében!

    BY admin2025.06.11.

    Egy szülő szerint a tanárok nem ellenőrizték a gyerekek létszámát, amikor a tatai Vaszary János Általános Iskola elsősei visszaérkeztek az osztálykirándulásról. A gyerekek leszálltak, a pedagógusok távoztak, senki nem nézett körül a buszon. Az egyik kislány azonban aludt, így a buszvezető – tudtán kívül – bezárta a gyermeket a járműbe, és elindult a telephelyre.
    Otthon a szülők hiába keresték a gyereket, az iskolában sem tudta senki, hol van. Egy osztálytárs megjegyzése segített rájönni: a kislány talán a buszon maradt.
    EZ LETT A GYERMEKKEL, ITT VAN A FELELŐS:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Nem is olyan régen még a népszerű, nagyobb négyhengeres benzinmotoros családi autók voltak megszokottak az Egyesült Királyságban. Ezek azonban rendszerint elég zajosak és durvák voltak, nem úgy, mint ez a CX-30.
    A Mazda 2,5 literes motorja, amelyet kétségkívül segít a 24 voltos hibrid rendszer, meglepően simán és csendesen működik normál körülmények között. Indításkor és leállításkor nincs semmiféle zavaró zaj, és a nagyobb gázadáskor tapasztalható enyhe durvaság, valamint a magas fordulatszámnál megszokott megnövekedett zajszint kivételével nagyon kulturáltan jár.
    A megnövelt elérhető nyomatékszintnek és a mild-hibrid rásegítésnek köszönhetően a motor erőteljesen és tisztán húz, nem tűnik úgy, hogy a fordulatszámoktól függne a teljesítmény leadása. Bár nem kifejezetten fürge, az biztos, hogy a középső fordulatszámtartományban viszonylag határozottan teljesít, és egészen 5000-es fordulatig jól pörög, onnantól viszont jelentősen csökken a teljesítménye. Furcsának tűnhet, de ez egy olyan szívó benzinmotor, amelynél érdemes korábban váltani.

    A Mazda visszafogott teljesítményadatokat közöl a CX-30-ról, 0-ról 62 mérföld/órára 9,7 másodperces gyorsulást állítva be. A leglassabb méréseink során (nedves úton, lemerült hibrid akkumulátorral) viszont egy másodperccel gyorsabb volt ennél, a leggyorsabb körön pedig majdnem két másodperccel.
    Tehát, amikor a motor optimálisan tud reagálni, egyáltalán nem lassú autóról beszélünk a kategóriájában. A 24 voltos hibrid rásegítés azonban csak rövid időre biztosítja a legjobb gyorsulást, majd hamar kimerül. Ráadásul kissé bosszantó, hogy a Mazda nem kínál külön műszereket arra, hogy nyomon kövesd az akkumulátor töltöttségi és a rásegítés szintjét.

    Previous Post

    Bejelentette a Palota a tragédiát Károly királyról!

    Next Post

    Kigyulladt a távolsági Volánbusz

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Tóth Gabi döbbenetes vallomása!

    „

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum