Pásztor Erzsi, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színésznő egy rutinvizsgálatról tartott hazafelé, lánya kíséretében, amikor az úton megbicsaklott a bokája, és hatalmasat esett a betonon. Az esés következtében mindkét térde és a válla megsérült sajnálatos módon a fejét is beverte. Lánya azonnal tudta, hogy innen nem fog felállni.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kilátás viszont már nem ilyen ideális. Az autó vastag A-, B- és C-oszlopai miatt elég sok a holttér, és a hátsó ablak is kicsi, ami megnehezíti a tolatást és manőverezést. Emiatt a sofőr gyakran kénytelen a tolatókamera képére hagyatkozni – ez viszont sajnos nem túl jó minőségű, a felbontása alacsony, ami tovább nehezíti a pontos manőverezést.
A Renault Google-alapú Open R infotainment rendszere könnyen kezelhető, mivel az elrendezése logikus és a legtöbb funkció alkalmazásalapú. Az Androidos okostelefonokkal rendelkező felhasználók számára különösen előnyös lehet, hiszen az autós rendszer több mint 50 alkalmazás letöltését és használatát támogatja. A rendszer függőleges (portré) tájolású képernyőt használ, amely modern, tablet-szerű élményt nyújt.
A digitális műszeregység – vagyis a vezető előtti kijelző – jól olvasható, tiszta képet ad, és számos beállítási lehetőséget kínál, így személyre szabható. Azonban a különböző nézetek közötti váltás során egy feleslegesen hosszú és bonyolult animáció jelenik meg, ami idővel elkezdhet akadozni, lassulni – ez rontja a felhasználói élményt.
Pozitívum viszont, hogy az autó klímarendszere fizikai, tehát kézzel tekerhető-gombolható vezérlőkkel rendelkezik, ami megbízhatóbb és kényelmesebb a digitális érintőfelületeknél. A hifi hangerejét pedig a kormány mögötti kis kar segítségével is állíthatjuk, ami praktikus és megszokást követően nagyon kényelmes is lehet.
A Renault biztonsági és vezetéstámogató rendszerei (az úgynevezett ADAS) összesen akár 24 különféle funkciót is kínálhatnak – például sebességhatároló figyelmeztetést, sávtartó asszisztenst, intelligens tempomatot és egyebeket. Szerencsére ezeket a rendszereket egy külön, fizikailag elérhető gomb segítségével gyorsan ki lehet kapcsolni, ami közvetlenül a kormány mellett található, így nem kell bonyolult menükben keresgélni.