Megrázó, ÚJ felvételek Babicsek Bernát utolsó perceiről!

Május 13-án folytatódott a Budakörnyéki Járásbíróságon Babicsek Bernát tragikus h/lálának ügyében indított tárgyalás, és ismét olyan pillanatoknak lehettünk tanúi, amelyek mélyen megérintették az érintetteket. Az elhunyt zenész szülei továbbra is mindent megtesznek azért, hogy megtudják, mi történt azon az éjszakán, ami örökre megváltoztatta életüket. A tárgyaláson bemutatott felvételek újabb információkkal szolgáltak a borzalmas eseményekről.
A felvételek, amik mindent elmondanak:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A frissített Kia EV6 egy kicsit nehezebb lett (nagyjából 80 kg-mal), anélkül hogy ezzel együtt nőtt volna a teljesítménye, így a teljesítmény-tömeg aránya körülbelül 4%-kal romlott. Ezt a Kia nem hangsúlyozza, de az adatok nem hazudnak: a korábbi 7,3 másodperces 0–100 km/h gyorsulási érték most 7,7 másodpercre nőtt.
Ez a lassulás különösen szembetűnő a konkurencia fényében. Az egymotoros Polestar 2 például 7,4 másodpercről 6,1-re gyorsult az évek során, és még a leglassabb Tesla Model Y is több mint egy másodperccel gyorsabb, mint az új EV6. Ez azt jelenti, hogy az EV6 nehezebben fog tudni versenyre kelni a sportosabb érzésű riválisokkal 2024-ben – legalábbis a papírforma alapján.
A hajtáslánc karaktere sem kompenzálja teljesen a teljesítménycsökkenést. Még Sport módban is érezhető, hogy a motor enyhén és fokozatosan indítja el az autót, így az EV6 nem tűnik különösebben sietősnek induláskor. A nyomaték 20 km/h környékén kezd érezhetőbben bejönni.
Tesztkörülmények között a 0–100 km/h gyorsulás 7,8 másodperc lett, a 0–60 mph pedig 7,5 másodperc, enyhén nedves úton mérve. Ez még mindig megfelelő egy átlagos középkategóriás EV-től, csak nem különösebben kiemelkedő.
10% alatti akkumulátortöltöttségnél a gyorsulás három tizedmásodperccel lassabb volt, mint 90% felett – ez nagyobb különbség, mint amit sok más EV-nél tapasztalni, de még így is viszonylag jó teljesítménykezelésre utal.
Az összkerékhajtású, kétmotoros EV6 ezzel szemben sokkal élénkebb indulásra képes, de szerencsére nem esik bele a túl sok villanyautóra jellemző „gyomorszorító” gyorsuláscsapdába. A teljesítményt simán, kontrolláltan adja le – nincs rángatás, nincs kaparás, csak egy erőteljes, de kulturált gyorsítási élmény.
A fékezési élmény és a regeneratív fékbeállítás viszont kiváló: a kormány mögötti fülekkel tág határok között állítható, az egypedálos vezetéstől egészen a szabadon gurulásig. A pedálérzet természetes és kiszámítható, és a rendszer a fékezési tartóssági teszten is jól szerepelt – csupán egy kis betétszag utalt a terhelésre.
Leave a Comment