Az X-Faktor 2025-ös fináléja izgalmas és emlékezetes pillanatokat hozott: a versenyzők mentorukkal közösen léptek színpadra, hogy duettekkel kápráztassák el a közönséget. A győztes pedig egy váratlan fordulattal megtörte a csendet! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A rendszer gyorsan és kiszámíthatóan reagál, nem tapasztalható az a fajta bizonytalanság vagy késlekedés, amely például a Mazda CX-60 vagy a Renault Austral esetében előfordulhat intenzív gázadáskor.
Érdemes azonban megemlíteni egy apró, de a mindennapi használat során zavaró sajátosságot: a CR-V – akárcsak sok más Honda – nem igazán könnyíti meg a sebességkorlátozásra figyelmeztető hangjelzés kikapcsolását. Ez a funkció kötelező eleme minden új autónak, amely jó NCAP biztonsági értékelést szeretne elérni, így bizonyos formában mindig jelen van. Míg a sávtartó figyelmeztetést bármikor ki lehet kapcsolni a digitális műszercsoport menüjében, addig a sebességkijelző riasztásának deaktiválása csak a központi érintőképernyőn, a Vezetőtámogatás menüpont alatt lehetséges – viszont csak addig, amíg az autó nincs „Drive” állásban. Amint elindulunk, a menüpont elszürkül, így vezetés közben már nincs mód a beállítás módosítására. Sokkal praktikusabb megoldást kínál a Renault, amely lehetővé teszi, hogy a vezető előre elmentse a saját, személyre szabott biztonsági asszisztens-beállításait egy „My Perso” profilban, és ezt egyetlen fizikai gombbal bármikor előhívhassa, a kormány mögött jobb oldalon elhelyezett kapcsolóval.
