Laky Zsuzsi és Dietz Gusztáv nyerte el a Nyerő Páros címet 2025-ben, számolt be az örömhírről jó pár napilap. Már azt is tudni lehet, mire költik a nyereményt. Azonban váratlan dráma keveredett! Máris MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nehéz feladat volt kiválasztani a kívánt 208-ast, mivel négy alap felszereltségi szint, három GTi verzió és további három különkiadás közül lehetett választani.
A belépő szintű Access felszereltségi szint fűthető külső tükrökkel, sebességtartó automatikával, légkondicionálóval, Bluetooth-szal és távirányítós központi zárral szerelte fel a 208-ast, míg az Active csomag 15 colos könnyűfém keréktárcsákat, LED-es nappali menetfényt és egy 7 colos érintőképernyős infotainment rendszert is tartalmazott DAB rádióval és okostelefon-integrációval.
A középkategóriás Allure modellek valamivel több krómot, 16 colos könnyűfém keréktárcsákat, hátsó parkolóradarokat, valamint automata világítást és ablaktörlőt kaptak, míg a csúcskategóriás GT Line 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, kétzónás klímaberendezést, behajtható külső tükröket és piros varrást kapott belül.
Ha egy kicsit több erőre vágytál a 208-asodban, a Peugeot háromféle GTi változatot kínált, mindegyik ugyanazzal a 205 lóerős, turbófeltöltős 1,6 literes benzinmotorral.
A standard 208 GTi 17 colos könnyűfém keréktárcsákkal, hátsó spoilerrel, krómozott dupla kipufogórendszerrel és bőrkárpitozású sportülésekkel volt felszerelve, míg a GTi Prestige változat navigációt, fűthető első üléseket és panoráma napfénytetőt is tartalmazott.
A végső változatban a Peugeot Sport részlege finomhangolta a 208-ast, amely 18-as kerekeken gurult, szélesebb első nyomtávval, alacsonyabb felfüggesztéssel, Torsen differenciálművel, speciális rugókkal, lengéscsillapítókkal és a standard GTi-hez képest eltérő futómű-beállítással, míg az utastérben Alcantara borítású sportülések voltak.