Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Mégsem Németh Kristóf és Lakatos Levente a kiesők!

Posted on 2025.09.27.

Az Ázsia Expressz legutóbbi hajszája minden eddiginél több izgalmat hozott. A nap végén Németh Kristóf és Lakatos Levente érkeztek utolsóként a célba, ami első pillantásra azt jelentette, hogy számukra véget ér a kaland. A színész és az író párosa azonban sportszerűen fogadta az eredményt.
„Nagyszerű játék volt, rengeteget ismertünk meg az itteni kultúrából. Fantasztikus élmény volt, és köszönettel tartozom Leventének, valamint a többieknek is” – fogalmazott Németh Kristóf, aki szerint a verseny során saját határaikat is sikerült kitolniuk.
AZTÁN JÖTT A FORDULAT! Mégsem Németh Kristóf és Lakatos Levente a kiesők, HANEM:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Toyota korai sorozatban meglehetősen bájos First Edition autókat kínált, amelyek kör alakú fényszórókkal és kontrasztos tetővel rendelkeztek, utalva az eredeti Land Cruiser 40-re. Ezek mára elfogytak, és az egyetlen felszereltségi szint az Invincible, amely – ahogy az várható is – nagyon jól felszerelt, 78 000 font kezdőárral.

Ez az ár a Land Cruisert a Grenadierével egy szintre helyezi, de lényegesen drágább opcióvá teszi, mint egy hathengeres MHEV dízel Defender egy reális felszereltségi szinten. Egy 110 D250 X-Dynamic, Meridian hangrendszerrel és panorámatetővel, körülbelül 69 000 fontba kerül, és csábító alternatívát jelent bárki számára, aki nem Land Cruiser-rajongó. A Jeep Wrangler Rubiconja (dízel változatban már nem kapható) levehető ajtóival és lehajtható szélvédőjével mind a Landie-t, mind a Toyota-t lekörözi. Érdemes lehet megfontolni a Toyota Hiluxát is, amely belül nem olyan pazar, és a laprugós hátsó üléssorral kevésbé kifinomult, de egy duplakabinos változat 40 000 font alatt is megvásárolható, és nincs sok olyan hely, ahonnan a Land Cruiser kiszabadítana a Hiluxon kívül. Ami a gazdaságosságot illeti, röviden annyi, hogy nagy sebességnél valamivel jobbra számítottunk az autótól, különösen a Toyota romantikátlan megközelítését tekintve a motorformátum tekintetében, és a hivatalos leírásban büszkén felvázolt nyolcsebességes overdrive-ot tekintve.

A tesztelt túraüzemű 8,8 l/100 km-es fogyasztás bőséges, 870 km-es autópálya-hatótávolságot eredményez, bár kizárólag a 80 literes tanknak köszönhetően. A „mindennapi” fogyasztás jobb: átlagos napi használat esetén legalább 8,5 l/100 km-re számíthat. Tapasztalataink szerint azonban a hathengeres alternatívák hasonló értékeket produkálnak, és finomabb járást biztosítanak – ráadásul természetesen nagyobb teljesítményt, amikor szükség van rá.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme