Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megszólalt a válásról Bódi Margó – Hát ezért!?

    BY admin2025.05.16.

    Évtizedek óta hallgatott, de most minden megváltozott. Bódi Margó végre kimondta, amit eddig csak sejtettek a rajongók. A látszólag idilli házasság mögött fájdalmas titkok, töréspontok és elhallgatott évek húzódtak meg. „Nem bírom tovább magamban tartani” – ezzel a mondattal kezdte vallomását az ország egyik legismertebb énekesnője. A kamerák előtt nyíltan beszélt arról, milyen érzés, amikor a szerelem nem elég, és a napok már nem a boldogságról, hanem a túlélésről szólnak.
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Egy olyan terület, ahol a Suzuki S-Cross pozitív meglepetést okoz, az a teljesítmény. Bár papíron a 127 lóerős mild hibrid hajtás és a hivatalos 10,2 másodperces 0–100 km/órás gyorsulás nem hangzik túl izgalmasan, mi 9,6 másodpercet mértünk, ami érezhetően jobb.
    Ez még mindig nem számít lehengerlő gyorsaságnak, de teljesen megfelelőnek érződik, ami részben a mindössze 1,3 tonnás önsúlynak, részben pedig az elektromos rásegítésnek köszönhető, amely az alsó fordulatszám-tartományban jól érezteti a hatását.
    Egészen negyedik fokozatig gyorsabb menet közbeni gyorsításokat produkált, mint a 156 lóerős, 1.6-os turbómotorral szerelt Nissan Qashqai, amely csupán egy 12 voltos mild-hibrid rendszerrel rendelkezett.
    Ez alátámasztja szubjektív benyomásainkat is a motorról: mindig élénk és nyomatékos érzetet kelt. Magas fordulaton viszont durvább, zajosabb hangja van, így nem érdemes nagyon pörgetni, de normál vezetésnél kellően finom és kulturált.

    Mi a kézi váltós verziót próbáltuk, és határozottan ezt is ajánlanánk. A hárompedálos kivitel könnyed, precíz és pozitív kapcsolású – meglepően kellemes élmény. A kuplung ugyan kissé szivacsos érzetű és rövid úton jár, de könnyen kezelhető, és a pedálelrendezés ideális a „heel-and-toe” visszaváltáshoz.
    Automata váltó csak a teljes hibrid változathoz érhető el, amely egy automatizált kézi váltót használ, amit a Suzuki Auto Gear Shifter (AGS) néven emleget. Ez sajnos kifejezetten gyenge megoldás: ha magára hagyjuk, rángatva vált és annyira durván kapcsol, hogy az utas hintázni kezd az ülésében.
    A rendszer gyengeségeit tovább rontja a hajtáslánc alacsony forgatónyomatéka, ami miatt gyakran több fokozatot is vissza kell váltania, hogy haladni tudjon.
    Az egyetlen lehetőség a simább működésre, ha kézi módba kapcsoljuk, és a kormány mögötti váltófülekkel dolgozunk, miközben gázadás nélkül váltunk – de ez szinte teljesen értelmetlenné teszi az automata lényeget.
    A fékrendszer ugyanakkor megfelelő a legtöbb vezetési helyzethez, a fékpedál érzete fokozatos és kiszámítható, ami magabiztosságot ad vezetés közben.

    Previous Post

    Megrázó hír érkezett Schmuck Andorról!

    Next Post

    Gyászol Gulyás Gergely

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Óriási jégeső csapott le Magyarországra

    Ó

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum