Menedzsere osztotta meg a szomorú hírt Demjén Ferencről

A magyar könnyűzene rajongói döbbenten értesültek a hírről: A hang, amely évtizedek óta kíséri a magyar zenei kultúrát, elnémult.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Jazz – csak hibrid hajtással – hasonló stratégiát követ, mint riválisa, a Toyota Yaris. Akárcsak a Yaris, a Jazz is képes rövid időre tisztán elektromos üzemmódra – akár körülbelül egy mérföldre is –, ami bár elsőre jelentéktelennek tűnhet, városi, stop–start forgalomban jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményez.
A korszerű hibrid technológia ugyan környezetbarát előnyöket kínál, ám a Jazznek nehéz dolga van, ha olyan vásárlókat szeretne megszólítani, akik inkább valami szórakoztatóbb vagy karakteresebb kisautót keresnek. A Jazz versenytársi listája hosszú és impozáns: ott van a Renault Clio, a Vauxhall Corsa és a Volkswagen Polo, nem beszélve a Polo „testvéreiről”, a SEAT Ibiza és a Skoda Fabia modellekről, valamint olyan szintén népszerű alternatívákról, mint a Hyundai i20, Mazda 2 Hybrid és Peugeot 208.
A legújabb Jazz négy felszereltségi szinttel érkezik, és mindegyik bőséges alapfelszereltséget kínál: az Elegance, Advance, Advance Sport és az SUV-stílusú Crosstar Advance változat egyaránt 15 colos könnyűfém felniket, 9 colos központi érintőképernyőt Apple CarPlay és Android Auto csatlakozással, automata klímát, első és hátsó parkolószenzorokat és tolatókamerát tartalmaz.
A középkategóriás Advance változat navigációt, fűthető első üléseket és kormányt, sötétített hátsó ablakokat és nagyobb, 16 colos felniket kínál. Az Advance Sport ehhez még sportosabb külsőt, különleges kipufogóvéget, ultrasuede belső díszítést, sport pedálokat, háromküllős kormánykereket és Sport vezetési módot ad hozzá, de a hajtáslánc változatlan marad.
Leave a Comment