Mészáros vitte el az Ötöst!

Mészáros vitte el az Ötöst! – legalábbis ha hinni lehet, hogy ez nem véletlen. Az elmúlt években kétszer is előfordult, hogy az ötöslottó legnagyobb nyereménye éppen azon a napon talált gazdára, amikor Mészáros Lőrinc születésnapját ünneplik – 2018-ban és 2024-ben is, ugyanazon dátumon.
MUTATJUK KIHEZ KERÜLT A FŐNYEREMÉNY!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008 különböző hajtásláncainak üzemanyag-fogyasztása is tág határok között mozog: a 1,2 benzines akár 46,4 mpg (6,1 l/100 km) értéket is elér, míg a 1,5 dízel közel 54,1 mpg-t produkál (kb. 5,2 l/100 km), a hibrid pedig 50,4 mpg-t és 126 g/km CO₂ kibocsátást. A plug-in hibrid változatokon kívül, ha rendszeresen töltöd, akár 250 mpg (kb. 1,1 l/100 km) is elérhető lehet, igazából a Hybrid 225 verziúnál 41 mérföldnyi tisztán elektromos hatótávval, a Hybrid 180 pedig 36 mérfölddel. A teljes töltés időben nagyjából másfél órát vesz igénybe egy 7,4 kW-os otthoni wallbox segítségével.
A biztosítás díjszabása szerint a benzines és dízel modellek a 22-es kategóriában vannak, míg a hibrid változatok már a 29-esben indulnak, ami magasabb költséget jelent. Az értéktartást tekintve a 3008 három év és 36 000 mérföld után a vételár 33–46 százalékát tartja meg, ami mindenképpen alulmúlja a Renault Austral várható 55 százalék körüli értéktartását.
A 3008 megjelenése és belső kialakítása továbbra is vonzó: a függőleges hűtőrács, robusztus karosszéria és meredek szélvédő SUV-érzetet kelt, míg belül a középkonzol és ajtók ívei körülölelik a vezetőt. Alapmodellként 8 colos képernyőt kapunk, a csúcsabb modellekben 10 colos kijelző működik, és mindegyikben ott van a 12,3 colos i-Cockpit digitális műszeregység, amely akár navigációs térképet is képes megjeleníteni. Anyagminőségben fémes díszítések emelik az utastér hangulatát, bár a műszerfal ívelt formája miatt a térhatás kisebbnek tűnhet néhány versenytárshoz képest. Az egyetlen kisebb kritika az, hogy a klímavezérlés – mivel a képernyőn keresztül működik – mozgás közben nehezen kezelhető, és a kabin alsó részein található műanyagok kemények, karcolódásra hajlamosak.
Leave a Comment